Search
Close this search box.
Search

تماس

Tehran

Search
Close this search box.

جستجو کنید

بی‌ حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما

بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما در سال 1402

خلاصه تیتر مطالب

این روزها برخی از بازیگران به واسطه داشتن پوشش نامناسب و نامتعارف به عنوان بی‌حیاترین بازیگران شناخته می‌شوند. با وجود این که این بازیگران میان آقایان نیز وجود دارند اما با توجه به پوشش کاملی که اسلام برای بانوان در نظر گرفته است اغلب این افراد بین خانم‌ها هستند. شاید شما نیز تمایل داشته باشید بدانید که بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما چه کسانی هستند. جهت دریافت پاسخ این سؤال تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

برای ورود به بازی کلیک کنید

منظور از بی‌حیایی بازیگران زن ایرانی چیست؟

همان گونه که گفته شد دین اسلام برای بانوان پوشش کاملی را در نظر گرفته است که به جرئت می‌توان گفت امروزه تمام بازیگران آن را رعایت نمی‌کنند اما با این حال کل بازیگران زن سینما بی‌حیا شناخته نمی‌شوند. با این حال این سؤال پیش می‌آید که منظور از بی‌حیایی بازیگران زن چیست و چه اعمالی سبب می‌شود که یک بازیگر خانم بی‌حیا خوانده شود؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم افرادی که پوشش بسیار نامناسب و غیر متعارف داشته و رفتارهای خارج از عرف انجام می‌دهند بی‌حیا خوانده می‌شوند. در ادامه مطلب با معرفی بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما با شما همراه هستیم.

بی‌حیاترین بازیگران زن سینما چه کسانی هستند؟

برخی از بازیگران و چهره‌های شناخته شده سعی می‌کنند به واسطه برخی از کارهای ناشایست و پوشیدن لباس‌‌های جلف شهرت خود را بیشتر کنند. گاهی اوقات برخی از افراد تصور می‌کنند که با انگشت‌نشان شدن می‌توانند شهرت خود را بیشتر کنند. برخی از بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما به صورت زیر هستند:

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی زاده ۶ دی ماه سال ۱۳۶۶ یکی از پرحاشیه‌ترین و بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما است. وی به واسطه پوشش نامتعارف و رفتارهای خارج از عرف تاکنون حواشی بسیاری برای خود ساخته است. یکی از این حواشی خبر ازدواج این خانم بازیگر با فوتبالیست ایرانی به نام مهدی طارمی است‌. سحر قریشی عکس‌های نامتعارفی را به همراه این فوتبالیست از خود منتشر کرد که خیلی حاشیه‌ساز شد.

این عکس‌ها نشان از ارتباط بسیار صمیمی و نزدیک این بازیگر با آقای فوتبالیست دارد و ازدواجی در کار نبوده است. با وجود انکار هر دوی آن‌ها می‌توان فهمید که این تصاویر واقعی بوده و فتوشاپ نیستند. پس از آن خبر دوستی این بازیگر با آقای پویان مختاری پخش شد که قریشی با واکنش نشان ندادن نسبت به این موضوع به این حاشیه دامن زد. همچنین امروزه خبر مهاجرت، دوستی و ازدواج این بازیگر با خواننده زیرزمینی معروف ایرانی به نام امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو پخش شده است.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری زاده ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۴ یکی از بازیگران سینمای ایران است که زمانی بسیار پرطرفدار بود. متأسفانه بنا به دلایلی این خانم نیز یکی از بی‌حیاترین بازیگران زن سینمای ایران شناخته شده است چرا که این بازیگر به حاشیه بسیار علاقه دارد و خودش با انجام برخی از کارها خود را سر زبان مردم می‌اندازد. بهنوش بختیاری در مکان‌های مختلف عمومی با بدترین نوع پوشش ظاهر شده و بی‌حیایی خود را نشان می‌دهد.

علاوه بر ظاهر نامتعارف این بازیگر از نظر اخلاقی عفت کلام نداشته و تاکنون با افراد زیادی درگیری لفظی داشته است. یکی از افرادی که خانم بختیاری با او درگیری داشته آقای تتلو بوده است. تتلو طی سال‌های اخیر به همه ثابت کرده است که از فحاشی، بی‌حیایی و در هم دریده شدن عفت کلام هیچ ترسی ندارد. طی سال‌های اخیر این خانم بازیگر و آقای تتلو بر سر تعداد فالوور در اینستاگرام با هم درگیری لفظی داشته و اقدام به فحاشی به یکدیگر نمودند. این دلایل ثابت می‌کند که خانم بهنوش بختیاری یکی از بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما است.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر جدیدالورود سینمای ایران متولد ۱ اسفند سال ۱۳۷۷ است. این بازیگر جوان و کم سن و سال با سریال پدر مشهور شد و پس از آن به کشور ترکیه مهاجرت کرد. البته ریحانه پارسا پیش از مهاجرت نیز بی‌حیایی‌های بسیار زیادی انجام داد که نمونه آن ارتباط با مهدی کوشکی است که بعدا مدعی شدند ازدواجی نداشته‌اند و فقط هم‌خانه بوده‌اند. پس از مهاجرت این بازیگر به صورت واقعی به یکی از بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما تبدیل شد.

این بازیگر پس از مهاجرت در صفحه اینستاگرام خود پست‌های عجیب و غریبی منتشر می‌کرد و حرکات نامتعارفی را به نمایش می‌گذاشت که برخی از افراد آن را به فیلم‌های پورن نسبت دادند. افزایش فالوورهای این بازیگر باعث شد تا رفتارهای نامتعارف دیگری از جمله ارتباط با پویان مختاری، زدن تاتو اسم پسر روی بدن، اقرار به علاقه‌اش به پورن استار شدن و ….. از او سر بزند.

حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی متولد ۴ اسفند سال ۱۳۶۸ بازیگر سینما و تلویزیون است که مدتی است به خارج از کشور مهاجرت کرده است. این بازیگر با توجه به کشف حجاب، لخت شدن و پخش عکس‌های خود در صفحات مجازی، اینستاگرام، یوتیوب و ….. به عنوان یکی از بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما شناخته می‌شود.

صدف طاهریان

صدف طاهریان

صدف طاهریان متولد ۳۰ تیر ماه سال ۱۳۶۷ است. این بازیگر نیز به خارج از کشور مهاجرت کرده و به دلیل کشف حجاب، رفتارهای نامتعارف و پخش عکس‌های منفی در صفحات مجازی به عنوان یکی از پرحاشیه‌ترین و بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما شناخته شده است.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه زاده ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۷۷ یکی از کم سن‌ترین و پرحاشیه‌ترین بازیگران زن سینمای ایران است که خبرهای زیادی از دوستی و ارتباط نزدیک او با هنرمندان و فوتبالیست‌های کشور به گوش می‌خورد. علاوه بر پوشش نامناسب حواشی زیادی که در مورد او وجود دارد این خانم را به یکی از بی‌حیاترین بازیگران زن سینمای ایران تبدیل کرده است.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی متولد ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۶۲ بازیگر سینمای ایران است که خبر مهاجرت او مانند توپ دنیای مجازی را تکان داد. این بازیگر در سال ۱۳۸۷ با بازی پنهانی در فیلمی آمریکایی ممنوع‌الکار شد و پس از آن به اروپا مهاجرت کرد. این بازیگر به صورت بی‌پروا در فیلم‌های صحنه‌دار خارجی حضور پیدا می‌کند و هیچ گونه حد و مرزی برای روابط خود ندارد. دلایلی چون مهاجرت، پوشش نامتعارف، کشف حجاب و پرحاشیه بودن این بازیگر را به یکی از بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما تبدیل کرده است.

فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی متولد ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۵۳ به عنوان یکی از بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما شناخته می‌شود. این بازیگر در فیلم‌های زیادی با نقش‌های فرعی بازی کرده است. طی سال‌های اخیر خبرهایی مبنی بر بی حیایی و پیشنهادات خارج از عرف به این بازیگر به گوش خورده است که خودش نیز آن را تایید کرده است و همین باعث ایجاد حواشی زیادی در مورد این بازیگر زن شده است.

زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی متولد ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۶۰ است که با بازی در فیلم نرگس که تابستان سال ۱۳۸۵ پخش شد به شهرت رسید. مدتی پس از مشهور شدن این بازیگر در صفحات مجازی فیلمی مبنی بر روابط جنسی و خصوصی او پخش شد که خودش آن را تکذیب کرد. مدتی پس از آن اقرار کرد که این فیلم توسط یکی از کارگردان‌ها به نام مجید بهرامی که با وی رابطه داشته ضبط و پخش شده است.

زهرا امیرابراهیمی پس از پخش این فیلم برای همیشه کشور ایران را ترک کرد و مهاجرت نمود. به غیر از این ماجرا پوششی که امروز این خانم بازیگر در کشورهای خارجی دارد و روابط نامتعارف با آقایان که تشخیص آن در عکس‌هایش ساده است سبب شده تا این بازیگر به عنوان یکی از بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما شناخته شود.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی زاده ۱۴ خرداد سال ۱۳۵۸ یکی از بازیگران سینمای کشور ایران است. صحبت هایی که این بازیگر اخیرا در اینستاگرام و مصاحبه‌هاش پخش کرده باعث شده که به عنوان یکی از بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما شناخته شود. بنا بر گفته‌های این خانم و بازیگران دیگری چون صبا کمالی و السا فیروز آذر این روزها کارگردان‌ها به استعداد بازیگران توجهی نمی‌کنند و برای شهرت و بازی در فیلم‌های برخی از آنان باید پیشنهادات بی‌شرمانه آن‌ها را پذیرفت‌.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ماه سال ۱۳۵۲ یکی از سرشناس‌ترین بازیگران سینمای ایران است. این بازیگر همسر کارگردان و بازیگر معروف آقای پیمان قاسم‌خانی بوده است و صاحب دختری به نام پریا هستند. این زوج طی سال‌های اخیر بنا به دلایل نامعلومی از هم جدا شدند و هر یک مجدد ازدواج کردند.

این بازیگر پس از جدایی و ازدواج مجدد اقدام به رژیم و کاهش وزن کرد و تلاش کرد که خود را به یکی از زیباترین مدلینگ‌ها تبدیل کند. با این حال پس از جدایی بهاره رهنما به واسطه پوشش نامناسب و پرحاشیه ساز بودن به یکی از بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما تبدیل شد که امروزه صفحات مجازی زیادی عکس‎های بی حجاب او را منتشر می‌کنند.

کلام آخر

امروزه برخی از بازیگران سینمای ایران به واسطه داشتن رفتارهای خارج از عرف و پوشش نامناسب به عنوان بازیگران بی‌حیا شناخته می‌شوند. با وجود این که این بازیگران در میان آقایان نیز وجود دارند اما با توجه به محدودیت‌هایی که در پوشش خانم‌ها وجود دارد اکثر این افراد جزو خانم‌ها هستند. از جمله بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی سینما می‌توان به گلشیفته فراهانی، فقیهه سلطانی، صدف طاهریان، زهرا امیرابراهیمی، ریحانه پارسا، حنانه شهشهانی، ترلان پروانه و … اشاره کرد.

خوشحالیم که با ما در سایت سلب نیوز همراه هستید امیدواریم مطالب مفیدتر و به روزتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

سوالات متداول

بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی، از چه پوشش‌هایی استفاده می‌کنند؟

بازیگران بی‌حیای ایرانی، از پوشش‌های نامناسب و نامتعارفی استفاده می‌کنند و از این طریق برای خود شایعه پراکنی کرده و وارد حاشیه می‌شوند.

آدرس اینستاگرام بی‌حیاترین بازیگران زن ایرانی را از کجا می‌توان پیدا کرد؟

نام بازیگران بی‌حیای ایرانی را در گوگل سرچ کنید تا علاوه بر آدرس اینستاگرام، بیوگرافی و عکس‌های این بازیگران، برای شما نمایش داده شود.

بی حیاترین بازیگران زن ایرانی، در چه سریال‌هایی بازی کرده‌اند؟

اغلب بازیگران بی حیای ایرانی، جز بازیگران مطرح سینما و تلویزیون بوده و در سریال‌های زیادی بازی کرده‌اند.

مطالب مشابه

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *