Search
Close this search box.
Search

تماس

Tehran

Search
Close this search box.

جستجو کنید

پگاه آهنگرانی کیست؟ عکس، بیوگرافی و زندگینامه او

پگاه آهنگرانی کیست؟

خلاصه تیتر مطالب

پگاه آهنگرانی یکی از بازیگران ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این روزها اخباری مبنی بر جدا شدن او از همسرش منتشر شده است. اما آیا این موضوع حقیقت دارد؟ آیا به دنبال کسب اطلاع در رابطه با بیوگرافی پگاه آهنگرانی هستید؟ جهت کسب اطلاع در رابطه با این موضوع در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نگاهی به بیوگرافی پگاه آهنگرانی

در رابطه با بیوگرافی پگاه آهنگرانی بایستی بیان کنیم که این شخص جزو یکی از بازیگران محبوب دهه شصتی سینمای ایران است. این بازیگر محبوب متولد 2/5/1363 و در اراک متولد شده است. پگاه آهنگرانی فرزند دو هنرپیشه موفق است. پدر پگاه جمشید آهنگرانی و مادر وی نیز منیژه حکمت است. این دو، از تهیه کنندگان و کارگردانان معروف و با سابقه ایرانی هستند.

این بازیگر محبوب تنها یک خواهر کوچک دارد که نام او مهشید آهنگرانی است. پگاه آهنگرانی توسط پدر و مادر هنرمند خود وارد دنیای سینما شد و برای اولین در سال ۱۳۶۹ در فیلم گربه آواز‌خوان بازی کرد، آن زمان پگاه تنها ۶ سال سن داشت. پگاه در سال ۱۳۷۷ برای دومین بار در دنیای سینما حضور یافت و این بار در فیلمی به نام دختری با کفش‌های کتانی نقش خود را ایفا کرد.

پگاه در رشته موسیقی تحصیل می‌کرد، اما در مقطع هنرستان تحصیلات خود را رها کرد تا بتواند از این طریق وارد عرصه بازیگری و مستند‌سازی شود. پگاه آهنگرانی به دلیل فعالیت‌های اقتصادی در بازداشتگاه و زندان نیز حضور پیدا کرده است.

پگاه آهنگرانی در چه فیلم‌هایی حضور داشته است؟

حضور پگاه آهنگرانی در فیلم های مختلف

در بخش قبلی به بررسی بیوگرافی پگاه آهنگرانی پرداختیم و بیان کردیم که این بازیگر از سال ۱۳۶۹ وارد دنیای سینما و بازیگری شده است. در ادامه قصد داریم فیلم‌هایی بپردازیم که پگاه آهنگرانی در آن ایفای نقش کرده را به شما معرفی کنیم.

بدون قرار قبلی

بدون قرار قبلی جزو یکی از پرطرفدار‌ترین فیلم‌هایی است که در سال ۱۴۰۰ و به کارگردانی بهروز شعیبی تولید شده است. از بازیگرانی که در این فیلم فعالیت داشته‌اند می‌توان به پگاه آهنگرانی، رضا صابری، الهام کردا، مصطفی زمانی، عرفان ابراهیمی، حامی ترابی، محمد کیانی، صابر ابر و امین میری اشاره کرد. پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی، نقش خود را در این فیلم به خوبی ایفا کردند.

گیسوم

فیلم گیسوم در سال ۱۳۹۹ به کارگردانی و نویسندگی نوید به تویی و تهیه کنندگی سعید سعدی منتشر شد. پگاه آهنگرانی، شبنم گودرزی، رضا داوودنژاد، حسین صوفیان، مارال بنی آدم و سلمان فرخنده، از جمله بازیگرهایی هستند که در این فیلم حضور داشته‌اند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقات سینمای بین‌المللی در سال ۱۴۰۰ اکران شد.

سارا و آیدا

یکی از بخش‌های بیوگرافی پگاه آهنگرانی مربوط به ایفای نقش او در فیلم سارا و آیدا است. سارا و آیدا محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم به نویسندگی امیر عربی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی مازیار میری تولید و در جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ موفق شد روی پرده برود. پگاه آهنگرانی در این فیلم نقش آیدا را ایفا می‌کرد.

برای مرجان

برای مرجان از بهترین فیلم‌های ایرانی است. این فیلم در سال ۱۳۹۹ به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی حمید زرگرنژاد تولید شد. پگاه آهنگرانی در این فیلم در نقش مرجان را بازی می‌کرد و بهزاد جعفری نیز اجرای نقش امیر را بر عهده داشت.

دختری با کفش‌های کتانی

رسول صدرعاملی کارگردان فیلم دختری با کفش‌های کتانی است. این فیلم در تاریخ 1378 به نمایش گذاشته شد. پگاه آهنگرانی، عبدالرضا اکبری، اکرم محمدی و مجید حاجی زاده از بازیگران این فیلم بودند.

مادر قلب اتمی

مادر قلب اتمی محصول سال ۱۳۹۳ به تهیه کنندگی سید امیر سید زاده و کارگردانی علی احمدزاده است. بازیگران اصلی این فیلم پگاه آهنگرانی، ترانه علیدوستی، مهرداد صدیقیان و محمدرضا گلزار هستند.

در این بخش از بیوگرافی پگاه آهنگرانی، به بررسی تمامی فیلم‌هایی که این بازیگر در کارنامه خود ثبت کرده است، پرداختیم. اگر به تماشای فیلم‌های این بازیگر علاقه دارید، می‌توانید این فیلم‌ها را تماشا کنید.

آیا پگاه آهنگرانی مهاجرت کرده است؟

آیا پگاه آهنگرانی مهاجرت کرده است؟

مدتی پیش، عکس‌هایی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شدند که ادعا می‌کردند، پگاه آهنگرانی بازیگر معروف ایرانی کشف حجاب کرده است. در صورتی که پس از این رخداد، فیلم خشکسالی و دروغ منتشر شد و در این فیلم، پگاه آهنگرانی نیز به ایفای نقش پرداخت. بر اساس این موضوع می‌توان گفت که انتشار این تصاویر فقط جهت بی‌اعتبار کردن و تخریب این بازیگر بوده است.

پس از این اتفاقات یک شایعه دیگر در مورد مهاجرت پگاه آهنگرانی به وجود آمد. پس از مدتی بیان شد که این تصاویر مربوط به حضور پگاه در یک جشنواره خارجی است. البته در گذشته نیز برخی از هنرمندان این کار را انجام داده بودند، اما موضوع کشف حجاب آن‌ها به این شکل همه گیر نشده بود. به طور کلی در این بخش از بیوگرافی پگاه آهنگرانی باید بگوییم که این بازیگر مهاجرت نکرده است و حتی خبر کشف حجاب او نیز فقط یک شایعه است. در حال حاضر پگاه آهنگرانی در ایران زندگی می‌کند و در هنر بازیگری و فیلمسازی فعالیت دارد.

بازگشت پگاه آهنگرانی به ایران

به طور کلی تمامی بازیگران، در برخی از مواقع به دلایل مختلفی چون تفریح و فعالیت‌های کاری به خارج از کشور سفر می‌کنند، این موضوع در مورد پگاه نیز وجود دارد. مدتی قبل، این بازیگر نیز به خارج از کشور سفر کرد و پس از این اتفاق، شایعاتی در مورد مهاجرت وی به وجود آمد. اما مدتی بعد شایعات مهاجرت این بازیگر تکذیب شد. خانم آهنگرانی از ایران مهاجرت نکرده است و در بسیاری از گفتگوهای خود نیز بیان کرده است که قصد مهاجرت به خارج از کشور را ندارد.

چه کسی همسر پگاه آهنگرانی است؟

همسر پگاه آهنگرانی کیست؟

در این مبحث از بیوگرافی پگاه آهنگرانی قصد داریم بدانیم همسر پگاه آهنگرانی کیست؟ پگاه آهنگرانی از بازیگران معروف و پرطرفدار ایرانی است که محبوبیت زیادی در میان مخاطبان دارد. یکی از سوالات بسیار رایجی که در مورد این بازیگر بارها و بارها توسط مخاطبان بیان شده، این است که همسر پگاه آهنگرانی کیست؟

این بازیگر معروف متولد ۱۳۶۳ است و در حال حاضر ۳۸ سال سن دارد، اما تا به حال ازدواج نکرده است و یک بازیگر مجرد است. بنا بر صبحت‌های پگاه آهنگرانی می‌توان گفت که او قصد ازدواج نیز ندارد و می‌خواهد که فقط روی فعالیت‌های خود تمرکز داشته باشد. از این رو می‌توان گفت اطلاعاتی که در مورد همسر پگاه آهنگرانی و جدا شدن او از همسرش در میان مخاطبان پخش شده است، کاملا اشتباه بوده و چیزی غیر از شایعه نیست.

پگاه آهنگرانی چه حاشیه‌هایی داشته است؟

همان طور که در بخش قبلی بیوگرافی پگاه آهنگرانی به آن اشاره کردیم، این بازیگر دارای محبوبیت و طرفداران زیادی است. همین موضوع سبب شده که در بسیاری از مواقع حاشیه‌هایی برای وی به وجود آید. به طور کلی می‌توان گفت که دلایل به وجود آمدن حاشیه‌های بسیار زیاد در مورد این بازیگر، مربوط به صحبت‌ها و فعالیت‌های خود او است. در برخی از مواقع این بازیگر فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد که به دنبال آن حواشی زیادی را برای خود به وجود می‌آورد. به طور کلی از حواشی که تاکنون برای این بازیگر به وجود آمده است، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مهاجرت پگاه آهنگرانی
  • روابط شخصی پگاه
  • کشف حجاب پگاه آهنگرانی
  • پگاه آهنگرانی در آغوش آقای بازیگر
  • دستگیری این بازیگر پرطرفدار‌
  • درگیری پگاه آهنگرانی با دیگر بازیگران

در نظر داشته باشید که با وجود حواشی زیادی که در مورد این بازیگر محبوب وجود دارد، اما او تاکنون به هیچ کدام یک از این حواشی واکنش نشان نداده است و حتی آن‌ها را تکذیب و یا تایید نکرده است.

عکس‌های پگاه آهنگرانی را از کجا مشاهده کنیم؟

پگاه آهنگرانی یکی از سرشناس‌ترین بازیگران ایرانی است و به طور کلی مخاطبان و طرفداران زیادی دارد. به همین علت بسیاری از افراد تمایل دارند بیشتر با بیوگرافی پگاه آهنگرانی آشنا شوند و یا عکس‌های او را مشاهده کنند. در حال حاضر عکس‌های زیادی از این بازیگر در صفحات مجازی منتشر شده است. این موضوع بیانگر آن است که شما می‌توانید عکس‌های مربوط به این بازیگر را با یک جستجوی راحت در اینترنت مشاهده کنید. اگر وارد اینترنت شوید و اسم این بازیگر معروف را جستجو کنید، نتایج بسیار زیادی را می‌توانید مشاهده کنید. علاوه بر این مورد، می‌توانید با جستجو در اینترنت، عکس‌های خانواده این بازیگر را نیز مشاهده کنید.

سخن پایانی

پگاه آهنگرانی یکی از بازیگران معروف اهل ایران است، این بازیگر محبوب در فیلم‌های مختلفی ایفای نقش کرده و توانسته طرفداران زیادی را جذب کند. در این مقاله نگاهی به بیوگرافی پگاه آهنگرانی انداختیم. سایت سلب نیوز از اینکه تا پایان این متن با همراه بودید از شما تشکر می‌کند.

سوالات متداول

آیا پگاه آهنگرانی ازدواج کرده است؟

خیر، پگاه آهنگرانی تا به حال ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد است.

آیا پگاه آهنگرانی از ایران مهاجرت کرده است؟

خیر، پگاه آهنگرانی بازیگر اهل ایران است و مهاجرت نکرده است و اکنون در ایران زندگی می‌کند.

پگاه آهنگرانی در چه فیلم‌هایی بازی کرده است؟

این بازیگر در فیلم‌های مختلفی چون؛ بدون قرار قبلی، گیسوم، سارا و آیدا، مادر قلب اتمی، برای مرجان و دختری با کفش‌های کتانی به ایفای نقش پرداخته است.

مطالب مشابه

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *