Search
Close this search box.
Search

تماس

Tehran

Search
Close this search box.

جستجو کنید

آنوپام تریپاتی بازیگر نقش علی عبدل در سریال بازی مرکب

بیوگرافی آنوپام تریپاتی Anupam Tripathi

خلاصه تیتر مطالب

آیا در مورد بیوگرافی آنوپام تریپاتی چیزی می‌دانید؟ آنوپام تریپاتی، یکی از بازیگران فیلم اسکوئید گیم است که با بازی جذاب خودش توانست محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کند. آنوپام تریپاتی یکی از محبوب‌ترین بازیگرهای کره‌ای است و در دوم نوامبر ۱۹۸۸ میلادی به دنیا آمد و در چندین فیلم و مجموعه تلویزیونی بازی کرد و توانست افراد زیادی را به خودش جذب کند. شما درباره این بازیگر و فیلم‌هایی که در آن بازی کرده است، چه می‌دانید؟ بنظر شما آنوپام تریپاتی ازدواج کرده است؟ این بازیگر چه افتخاراتی دارد؟ برای دستیابی به پاسخ این سوالات با ما همراه باشید؛ چون قصد داریم در ادامه به بررسی بیوگرافی آنوپام تریپاتی بپردازیم.

معرفی آنوپام تریپاتی

در بیوگرافی آنوپام تریپاتی آورده شده که وی از زیباترین بازیگرهای کره‌ای است و با بازی نقش علی عبدل در یکی از فیلم‌های نتفلیکس به نام بازی مرکب به شهرت زیادی دست یافت و افراد بسیاری را به خودش جذب کرد؛ پس از آن هم در سال ۲۰۲۱ میلادی در اوج قرار گرفت. این بازیگر مشهور در دهلی نو در خانواده‌ای با سطح متوسط متولد شد و در ۲۰۰۶ تصمیم گرفت که کلاس‌های مربوط به خوانندگی یا بازیگری خودش را شروع کند. این شخص در 2010 میلادی، به کشور کره جنوبی مهاجرت کرد تا بتواند در یکی از آموزشگاه‌های آن به نام دانشگاه ملی هنر ادامه تحصیل بدهد و پس از آن هم به زندگی در آنجا ادامه داد.

در مورد بیوگرافی آنوپام تریپاتی باید گفت که وی به سختی توانست با اختلاف زبان یا فرهنگ کشور کره خودش را وفق بدهد و در 2021 میلادی، مدرک مربوط به کارشناسی ارشد را در بازیگری دریافت کرد. وی بازیگری خودش را در سومین سال دانشگاه آغاز کرد و برای شروع در نمایشنامه‌ها و تبلیغ تجاری کره جنوبی به ایفای نقش پرداخت. او اولین تجربه‌ بازیگریش با بازی در فیلمنامه قصیده‌ای برای پدرم کسب کرد اما اولین نقش اصلی وی مربوط به یک فرد کارگر بدون ویزا از کشور پاکستان به اسم علی عبدل در اسکوئید گیم بود. این شخص تاکنون در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده و توانسته شهرت زیادی کسب کند ولی در هیچ یک از آنها افتخاری به دست نیاورده است‌.

تصاویر جدید از آنوپام تریپاتی

تصاویر جدید از آنوپام تریپاتی

اغلب تصاویر و بیوگرافی آنوپام تریپاتی توسط کراش‌های کره‌ای وی در سایت‌های مختلفی به اشتراک گذاشته شده است. اگر می‌خواهید تصاویر این بازیگر را ببینید، تنها کافی است تا اسم وی را در فضای مجازی وارد کرده و به راحتی از برنامه‌های متعدد تصاویر او را مشاهده نمایید. یک روش دیگر برای مشاهده عکس‌های این بازیگر، توسط پیج اینستاگرام وی است؛ چون که آنوپام تریپاتی عکس‌های زیادی را در این برنامه پست یا استوری می‌کند. اغلب مجله‌ها یا روزنامه‌ها هم تصاویر زیادی از این بازیگر در سایت‌ها قرار می‌دهند و اطلاعاتی در مورد بیوگرافی آنوپام تریپاتی منتشر می‌کنند؛ در نتیجه شما می‌توانید بدین صورت به عکس‌ها و اطلاعات زیادی درباره این بازیگر دست یابید.

آیا آنوپام تریپاتی متاهل است؟

طبق بیوگرافی آنوپام تریپاتی، این بازیگر تاکنون ازدواج نکرده ولی با افراد مختلفی عکس گرفته و این تصاویر را برای هوادارانش به اشتراک گذاشته؛ این وقایع باعث شده که بسیاری از مردم فکر کنند، متاهل است. حتی برخی از سایت‌ها هم تیترهایی با موضوع آنوپام تریپاتی به همراه همسرش منتشر کرده‌اند که تنها برای جذب کردن کاربران است و به هیچ وجه صحت ندارند.

آیدی صفحه اینستاگرام آنوپام تریپاتی

صفحه اینستاگرام آنوپام تریپاتی

آنوپام تریپاتی اینستاگرام فعالی دارد؛ به گونه‌ای که روزانه پست‌های زیادی را در صفحه خود به اشتراک می‌گذارد. اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا پیج این بازیگر را دنبال کنید، می‌توانید اسم وی را در اینستاگرام وارد کرده و به آسانی صفحه او را بیابید. آنوپام تریپاتی در اینستاگرام تقریبا بیشتر از 2 میلیون دنبال‌کننده دارد؛ حتی هوادارانش در این فضا برای وی فن پیج‌هایی زدند و توانسته‌اند کاربران بسیاری را جذب کنند. این بازیگر هوادار زیادی در کشورهای کره، هند و حتی ایران دارد؛ در نتیجه در عرض تنها چند روز فالوورهایش به دو و نیم میلیون رسید. اگر در گوگل آیدی اینستاگرام آنوپام تریپاتی را جستجو کنید، می‌توانید به آسانی و به طور مستقیم به صفحه او دسترسی یابید.

مهم‌ترین فیلم‌های آنوپام تریپاتی

در بیوگرافی آنوپام تریپاتی آورده شده که این بازیگر فیلم‌های زیادی بازی کرده و در هر کدام از آنها بسیار درخشیده است. برای دانلود کردن فیلم‌های آنوپام تریپاتی می‌توانید اسم ویدیو یا سریال‌های او را در مرورگر گوگل جستجو کنید و به راحتی به تماشای آنها بپردازید. این بازیگر در هر کدام از فیلم‌های خود توانسته افراد زیادی را جذب کند و با بازی در اسکوئید گیم در نقش علی عبدل درخشید و به تعداد هوادارانش افزود. چند مورد از بهترین فیلم‌های آنوپام تریپاتی عبارتند از:

فیلم قصیده‌ای برای پدرم

فیلم قصیده‌ای برای پدرم، در سال 2014 میلادی ساخته شد و آنوپام تریپاتی به عنوان یک مرد سریلانکایی در آن بازی کرد؛ شما می‌توانید این سریال را از سایت‌های مختلف تماشا کنید.

فیلم لاک کی

فیلم لاک کی در سال 2016 میلادی ساخته شد و این بازیگر به عنوان یک مرد هندی در آن بازی کرد. اگر می‌خواهید این فیلم را تماشا کنید، نام آن را در مرورگر وارد کرده و بدین وسیله به راحتی آن را به صورت آنلاین ببینید.

فیلم قلب تیره

یکی دیگر از فیلم‌های آنوپام تریپاتی، قلب تیره است که این بازیگر در آن به عنوان یک مدیر کارخانه به ایفای نقش پرداخت. علاقه‌مندان به این فیلم می‌توانند آن را از کانال‌های تلگرامی یا سایت‌های متعدد دانلود کنند.

حواشی مربوط به بیوگرافی آنوپام تریپاتی

حاشیه های آنوپام تریپاتی

آنوپام تریپاتی تمام تلاش خودش را کرده تا حواشی زیادی نداشته باشد ولی هنوز هم بی‌حاشیه نیست؛ به عنوان مثال خیلی از رسانه‌ها بر این باور هستند که او متاهل است. حتی در خیلی از سایت‌ها هم آورده شده که آنوپام تریپاتی ازدواج ناموفقی داشته؛ در صورتی که این موضوع صحت ندارد.

این بازیگر برای مدتی با یک دختر در رابطه بوده اما این ارتباط را پایان بخشیده ولی حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت. یکی دیگر از حواشی او در ارتباط با مدلینگ بودنش است که اکثر رسانه‌ها بر این باور هستند که این کار به وی پیشنهاد شده ولی او نپذیرفته؛ در صورتی که اینگونه نیست و حتی آنوپام تریپاتی به این کار علاقه ندارد.

افتخارات آنوپام تریپاتی

آنوپام تریپاتی، تا امروز در پروژه‌های فیلم‌سازی و سریال‌های زیادی بازی کرده و بدین صورت توانسته مشهور شود ولی تا به حال افتخارات آنچنانی به دست نیاورده است. برای اطلاعات بیشتر و کامل‌تر در مورد بیوگرافی آنوپام تریپاتی، می‌توانید نام وی را در سایت‌های معتبر گوگل وارد کرده و به راحتی در مورد این بازیگر اطلاعات کسب کنید.

نقش آنوپام تریپاتی در اسکوئید گیم

سریال کره‌ای اسکوئید گیم که توسط نتفلیکس پخش شد و به خاطر موضوع دیوانه‌وار قمار کردن با جان خود، به عنوان بهترین موضوع شبکه اجتماعی قرار گرفت، یکی از پر‌طرفدار‌ترین سریال‌های دنیا است که آنوپام تریپاتی با نقش علی عبدل در آن بازی کرد. این فیلم به قدری زیبا است که هر چقدر آن را تماشا کنید و آن را به دوستانتان هم پیشنهاد دهید، باز هم به هوادارانش افزوده خواهد شد.

این فیلم داستان گروهی را نشان می‌دهد که در یک بازی بچه‌گانه جان خودشان را قمار می‌کنند و هدفشان کسب جایزه میلیون دلاری برنده است. در میان بازیگران این فیلم، چهره‌هایی همچون علی عبدل (بازیکن شماره 199) دیده می‌شود که افراد زیادی را به خودش جذب کرده است. حتی بازی در این سریال باعث شده که آنوپام تریپاتی به شهرت جهانی برسد؛ البته این موضوع به خاطر بازی یا نقش وی در این سریال نیست؛ بلکه به دلیل مهارت دقیق و همچنین استعدادش در این زمینه است.

آیا آنوپام تریپاتی خواننده است؟

آنوپام تریپاتی علاقه زیادی به موسیقی دارد و به طور اتفاقی بازیگر نمایشنامه هندی به اسم اسپارتاکوس شد. طبق اطلاعات منتشر شده از بیوگرافی آنوپام تریپاتی، او تا به حال خوانندگی نکرده ولی احتمال دارد که در این عرصه به فعالیت بپردازد.

سخن پایانی

آنوپام تریپاتی، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران کره‌ به شمار می‌رود که در هند متولد شد و در فیلم‌های زیادی بازی کرده است. اگر فیلم بازی مرکب یا اسکوئید گیم را مشاهده کرده باشید، متوجه می‌شوید که آنوپام تریپاتی نقش علی عبدل را در آن بازی کرده است. البته این بازیگر در فیلم‌های زیادی همچون لاک کی، قصیده‌ای برای پدر و اسپارتاکوس به ایفای نقش پرداخته و شما می‌توانید سریال‌های آنوپام تریپاتی را در گوگل و تلگرام مشاهده کنید. سایت سلب نیوز تمام تلاش خودش را کرده است تا شما را با بیوگرافی آنوپام تریپاتی آشنا کند و از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون هستیم.

سوالات متداول

آنوپام تریپاتی چه کسی است؟

آنوپام تریپاتی یکی از برترین بازیگران هندی است که در کشور کره جنوبی‌ به ایفای نقش می‌پردازد.

آنوپام تریپاتی در چه سالی متولد شد و آیا ازدواج کرده است؟

آنوپام تریپاتی در دوم نوامبر ۱۹۸۷ میلادی به دنیا آمد ولی هنوز مجرد است؛ البته حواشی زیادی در مورد متاهل بودن آن پخش شده که صحت ندارند.

آنوپام تریپاتی در چه فیلم‌هایی بازی کرده است؟

این بازیگر در فیلم‌های متفاوتی از قبیل لاک کی، قصیده‌ای برای پدرم، اسکوئید گیم و اسپارتاکوس بازی کرده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *