Search
Close this search box.
Search

تماس

Tehran

Search
Close this search box.

جستجو کنید

راز زیبایی سوفیا لورن از زبان خودش که حاشیه‌ساز شد

راز زیبایی سوفیا لورن از زبان خودش

خلاصه تیتر مطالب

بدون شک شما نیز جزو افرادی هستید که سوفیا لورن را با زیبایی‌هایش می‌شناسید. در واقع سوفیا لورن یکی از معروف‌ترین و زیباترین بازیگران زن است که بدون هیچ عمل جراحی زیبا است. وی اکنون دیگر ۸۹ سال دارد و این برای افراد جای تعجب دارد که این خانم چگونه بدون هیچ عمل زیبایی حتی در سن بالا نیز زیبا است. در این مطلب قصد داریم راز زیبایی سوفیا لورن از زبان خودش بشنویم. اگر چهره نافذ این بازیگر نظر شما را نیز جلب کرده است برای دانستن راز زیبایی او تا انتها با ما همراه باشید.

 

برای ورود به بازی کلیک کنید

راز زیبایی سوفیا لورن چیست؟

سوفیا لورن یکی از برترین بازیگران ایتالیایی و متولد شهر رم است. این بازیگر زیبا زاده ۲۰ سپتامبر سال ۱۹۳۴ است و با توجه به زیبایی خیره کننده‌ای که داشت کار خود را در حوزه مدلینگ و در ۱۶ سالگی آغاز کرد. پس از آن سوفیا وارد حوزه بازیگری شد و توانست با هنر خود چندین جایزه را کسب کند.

زیبایی بیش از حدی که چهره این بازیگر داشت مخاطبان زیادی را به سمت فیلم‌هایش جلب می‎کرد و همین عامل سبب شد تا او در زمینه بازی فیلم‌های عاشقانه و احساسی بسیار موفق شود. چهره سوفیا لورن بی‌عیب و نقص نبود اما همین عامل می‌توانست راز زیبایی سوفیا لورن باشد چرا که چهره‌ها با عیب و نقص‌ها زیباتر هستند و همین که سوفیا چهره خود را با تمام زیبایی‌ها و عیب و نقص‌هایش پذیرفته بود باعث شد در نظر دیگران جذاب به نظر برسد.

عمل جراحی سوفیا لورن

بسیاری از افراد با دیدن زیبایی سوفیا لورن در این سن با خود فکر می‌کنند که این بازیگر چندین عمل جراحی زیبایی انجام داده است. از این رو این سؤال که آیا سوفیا لورن جراحی زیبایی انجام داده است یا خیر برای اغلب افراد به یک چالش تبدیل شده است. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم خیر، سوفیا لورن تا امروز که وارد ۸۹ سالگی می‌شود هیچ گونه جراحی زیبایی انجام نداده است. طبق گفته‌های خودش او نه تنها هیچ گونه جراحی زیبایی انجام نداده است وی تاکنون هیچ گونه تزریقی برای جوانسازی پوستش نیز انجام نداده است. صورت او هم اکنون در ۸۹ سالگی کاملا دست نخورده و به قول معروف نچرال است.

صحبت‌های سوفیا لورن

اغلب افراد صحبت‌های رسانه‌ها را درباره عدم انجام عمل جراحی و راز زیبایی سوفیا لورن را باور نمی‌کنند. در این باره خود سوفیا لورن نیز صحبت‌هایی انجام داده است. سوفیا لورن درباره راز زیباییش گفته است که زیبایی به معنای زیبا اندیشیدن و زیبا دیدن است. سوفیا لورن در مصاحبه‌ای گفته است: بسیاری از افراد چهره من را نقض می‌کنند و می‌گویند که چهره‌ات فلان عیب و نقص‌ها را دارد اما از نظر من چهره‌ها با عیب و نقص‌هایی که دارند زیباتر هستند.

مراقبت‌های پوستی سوفیا لورن

مراقبت‌های پوستی سوفیا لورن

اگر توجه کرده باشید می‌بینید که سوفیا لورن با وجود داشتن سن بالا هنوز هم پوست شفافی دارد. وی در مصاحبه‌ای گفته است که روی پوستش خیلی حساس است بنابراین روتین مراقبت‌های پوستی را انجام می‌دهد اما هرگز برای زیبایی پوستش به تغییر روی نمی‌آورد. از نظر ایشان برای مراقبت از پوست خود بهتر است روزانه به شست و شوی پوست با استفاده از شوینده مناسب بپردازید و در تمام فصول سال پیش از بیرون رفتن از خانه ضد آفتاب بزنید.

راز زیبایی سوفیا لورن از زبان خودش

این موضوع که سوفیا لورن زمانی به عنوان زیباترین بازیگر زن شناخته می‌شد برای کسی قابل انکار نیست. اکنون نیز با وجود این‌که سوفیا لورن به ۸۹ سالگی رسیده است هنوز هم زیباست و بسیاری از ما می‌خواهیم راز زیبایی و موفقیت او را بدانیم‌. در این بخش به بررسی راز زیبایی سوفیا لورن از زبان خودش می‌پردازیم:

به بی‌نقص بودن فکر نکنید

همیشه اغلب افراد فکر می‌کنند که باید هیچ نقصی در چهره خود نداشته باشند. توصیه می‌شود برای زیبا بودن به بی‌نقص بودن فکر نکنید چرا که خود سوفیا لورن می‌گوید بسیاری از منتقدان از من می‌پرسند که چرا بینی‌ام را جراحی نمی‌کنم اما از نظر من چهره‌ها با عیب و نقص‌هایشان قشنگ‌تر هستند و من با همین ترکیب صورت برای مردم محبوب‌تر هستم. وی افزود تا زمانی که زنده است هیچ‌گاه صورت خود را دستکاری نخواهد کرد.

پذیرش فرآیند پیری

برخی از افراد از پیری می‌ترسند و جهت به تعویق انداختن فرآیند پیری روش‌های متعددی را امتحان می‌کنند و حتی خود را زیر تیغ جراحی و عمل‌های پرخطر می‌اندازند. اما حقیقت این است چه بخواهید چه نخواهید پیری بالاخره اتفاق خواهد افتاد بنابراین بهتر است آن را بپذیرید. سوفیا لورن معتقد است پیری مرحله‌ای از روند زندگی انسان است و نشانه یک آرامش درونی است. او معتقد است که چهره انسان حتی با پیر شدن و چین و چروک نیز زیبایی‌های خود را دارد. او برای جلوگیری از پیری هیچ اقدام خاصی انجام نداده است و فرآیند پیری را به صورت طبیعی طی کرده است.

خودتان را دوست داشته باشید

شاید باورتان نشود اما احساسی که به خودتان دارید باعث می‌شود نگاه دیگران نیز به شما متفاوت باشد. شاید راز زیبایی سوفیا لورن نیز همین باشد. از نظر سوفیا زیبایی به این معناست که شما چقدر خودتان را دوست داشته باشید و چه احساسی نسبت به خودتان داشته باشید. هنگامی که خود را در آینه نگاه می‌کنید با خود بگویید چقدر زیبا هستم و از این راه اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

از روغن زیتون استفاده کنید

قطعا راز زیبایی سوفیا لورن را می‌توان به استفاده از روغن زیتون نسبت داد. این بازیگر زیبای ایتالیایی روزانه حداقل دو قاشق روغن زیتون را در برنامه غذایی خود قرار می‌دهد. علاوه بر رژیم غذایی این بازیگر از روغن زیتون برای نرمی و لطافت پوست صورت و بدن خود استفاده می‌کند.

داشتن ذهن جوان

داشتن ذهن جوان سوفیا لورن

سوفیا لورن معتقد است که افکار و حالات ذهنی ما بیشتر نشان‌ دهنده این است که ما چند ساله هستیم. به گفته او من زمانی که در آینه نگاه می‌کنم گویی جوانی زیبا و بیست و چند ساله را رو به روی خود می‌بینم.

توجه به رژیم غذایی

همان طور که می‌بینید سوفیا لورن یکی از زیباترین و خوش اندام ترین بازیگران سینمای ایتالیا است. این بازیگر برخلاف بازیگران دیگر رژیم غذایی خاصی را برای حفظ زیبایی و خوش اندام شدنش در نظر نگرفته است و به گفته خودش عاشق غذا خوردن است‌. نکته‌ای که در این باره وجود دارد این است که او اعتقاد دارد غذا باید به درستی خورده شود. به عبارت بهتر او می‌گوید توجه داشته باشید که غذاهای مفید بخورید و به هیچ وجه از غذاهای کنسرو شده استفاده نکنید. یکی از بهترین مواد غذایی که به گفته سوفیا حتما باید استفاده کنید مرغ و ماهی سفید است. ماهی سفید به اندازه گوشت پروتئین دارد و با این حال دارای چربی و مضرات کم‌تری نسبت به گوشت است.

ورزش و فعالیت روزانه

با دیدن اندام زیبا و کمر باریک سوفیا لورن می‌توانید بفهمید که او علاوه بر رژیم غذایی مناسب دارای فعالیت روزانه زیادی است. سوفیا لورن می‌گوید که صبح ساعت ۶ بیدار می‌شود و شروع به ژیمناستیک و انجام حرکات کششی می‌کند.

ژنتیک زیبا

البته که یکی از مهم‌ترین راز زیبایی سوفیا لورن این است که وی ژنتیک زیبایی دارد. ژنتیک مهم‌ترین عامل در به ارث بردن زیبایی است. همان گونه که سوفیا خودش می‌گوید زیباییم را از مادرم به ارث برده‌ام. رومیلدا ویلانی مادر سوفیا لورن است که اگر عکس او را ببینید درخواهید یافت که فرزند او حتما مانند سوفیا زیبا خواهد بود.

عکس‌های بدون آرایش سوفیا لورن

عکس‌های بدون آرایش سوفیا لورن

با توجه به این که هنرمندان و ستاره‌های سینما با گریم سنگین جلوی دوربین می‌آیند بسیاری از افراد گمان می‌کنند که راز زیبایی سوفیا لورن مربوط به گریم و آرایش سنگین اوست. ممکن است برای شما نیز سؤال شود که آیا سوفیا لورن بدون آرایش هم زیباست یا تمام زیبایی او بخاطر گریم است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم این بازیگر برای اثبات زیبایی خودش عکس‌های بدون آرایش خود را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده است. شما می‌توانید این عکس‌ها را در سایت‌های مختلف ببینید. هم چنین این بازیگر عکس‌های بی آرایش خود را در صفحات یوتیوب نیز منتشر کرده است که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

سوفیا لورن چگونه به شهرت رسید؟

همان گونه که گفته شد سوفیا لورن یکی از زیباترین بازیگران ایتالیایی است که فعالیت خود را در عرصه مدلینگ و در ۱۶ سالگی آغاز کرد. یکی از دلایل مشهور شدن و محبوبیت این بازیگر صورت زیبا و بدون جراحی زیبایی اوست. همین چهره سبب شد که مخاطب به سمت فیلم‌های او جلب شود. از آن پس برای ساخت فیلم‌های عاشقانه و احساسی بسیار زیادی از این بازیگر دعوت شد.

چهره زیبا در کنار استعداد درخشان وی سبب شده که تمام فیلم‌های او به پرمخاطب‌ترین فیلم‌ها تبدیل شده و او به شهرت برسد. امروز با وجود این که سال‌های زیادی از عمر این بازیگر گذشته است هنوز او مشهور، محبوب و بسیار زیبا و دلنشین است و بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند که راز زیبایی سوفیا لورن چیست.

سخن پایانی

سوفیا لورن یکی از زیباترین بازیگران ایتالیا است که زیبایی بی نظیر و نافذ او نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند. وی اکنون ۸۹ ساله است اما با دیدن عکس‌های او می‌بینید که هنوز هم زیباست‌. راز زیبایی سوفیا لورن را می‌توان به طرز فکر زیبا، اعتماد به نفس بالا، پذیرش صورت خود بدون هیچ جراحی زیبایی، ژنتیک زیبا، رژیم غذایی مناسب، استفاده از روغن زیتون و … دانست. اگر شما نیز می‌خواهید حتی در سنین بالا به یکی از محبوب‌ترین و زیباترین افراد تبدیل شوید توصیه‌های سوفیا لورن را در مورد راز زیبایی اش نادیده نگیرید.

خوشحالیم که با ما در سایت سلب نیوز همراه هستید امیدواریم مطالب مفیدتر و به روزتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

سوالات متداول

راز زیبایی سوفیا لورن به گفته خودش چیست؟

اعتماد به نفس، ذهن زیبا، مراقبت‌های پوستی، پذیرش فرآیند پیری و استفاده از روغن زیتون

آیا سوفیا لورن جراحی زیبایی انجام داده است؟

خیر، این بازیگر ایتالیایی هیچ گونه جراحی زیبایی و حتی تزریق ژل نیز انجام نداده است.

عکس‌های بدون آرایش سوفیا لورن را از کجا می‌توان پیدا کرد؟

این بازیگر دارای صفحه رسمی در اینستاگرام است که عکس‌های بدون آرایش خود را در اینستاگرام و صفحات مجازی دیگری چون یوتیوب پخش کرده است.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *