Search
Close this search box.
Search

تماس

Tehran

Search
Close this search box.

جستجو کنید

معرفی فیلترشکن تونل بیر tunnelbear

دانلود رایگان فیلترشکن tunnelbear

خلاصه تیتر مطالب

فیلترشکن tunnelbear به عنوان ابزار بسیار خوبی برای دور زدن فیلترینگ در ایران و یک سری کشورها شناخته می شود. در نظر داشته باشید که این وی پی ان به‌صورت رایگان در اختیار شما بوده و با عنوان فیلتر شکن خرس هم از آن یاد می‌شود. این وی پی ان دارای سرعت و امنیت بسیار بالایی بوده و کاملا می توانید از آن برای وب گردی آسان‌ و سریع استفاده کنید. نسخه جدید فیلترشکن tunnelbear را هم می‌توانید از طریق وب سایت سازنده یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر دریافت کنید. در ادامه قصد داریم که نکات جالبی در مورد این وی پی ان با شما در میان گذاریم.

جدول اطلاعات

در ادامه یک سری اطلاعات مهم در مورد این وی پی ان را در قالب جدولی به شما ارائه خواهیم داد. می‌توانید از آن برای دریافت دید کلی از وی پی ان بهره ببرید.

 

نام انگلیسی Tunnelbear
بهترین امکانات سرعت بالا، امنیت در اتصال، رایگان، ارائه برای همه پلتفرم‌ها
پلتفرم ها اندروید، IOS و کامپیوتر
طریقه دانلود گوگل پلی، اپ استور، سایت سازنده

معرفی فیلترشکن تونل بیر TunnelBear

نسخه جدید فیلترشکن TunnelBear یک سرویس وی پی ان (VPN) معروف است که امکان دسترسی به اینترنت از طریق اتصال به سرورهای مختلف در جهان و جلوگیری از محدودیت‌های جغرافیایی را فراهم می‌کند. این فیلترشکن با رابط کاربری کمپانی، طراحی جذاب و ساده‌اش شناخته می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد به راحتی از خدمات آن استفاده کنند. این سرویس هم دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که آن را از موارد دیگر متمایز خواهد کرد. TunnelBear با استفاده از رمزگذاری قوی، اطلاعات کاربران را محافظت کرده و حریم خصوصی آن‌ها را تضمین می‌کند. این فیلترشکن به کاربران این امکان را می‌دهد که به سرورهای مستقر در کشورهای مختلف دسترسی پیدا کرده و به راحتی از خدمات اینترنتی جهانی استفاده کنند.

رابط کاربری TunnelBear بسیار ساده و دوستانه است، که برای افرادی که با تکنولوژی کمی آشنا هستند، انتخاب مناسبی است. فیلتر شکن خرس یک نسخه رایگان با حجم محدود هم ارائه می‌دهد که برای تست و استفاده ابتدایی مناسب است. این فیلترشکن بر روی انواع دستگاه‌ها از جمله اندروید، iOS، ویندوز و مک پشتیبانی می‌کند. فیلترشکن TunnelBear رایگان با تأکید بر حریم خصوصی، سادگی، و امکان دسترسی به محتوای جهانی، یکی از گزینه‌های محبوب در دنیای فیلترشکن‌ها است.

امنیت فیلترشکن تونل بیر

امنیت TunnelBear به عنوان یک فیلترشکن (VPN) به دلیل استفاده از ابزارها و فناوری‌های حفاظتی زیادی برخوردار است. در ادامه قصد داریم که پروتکل‌های امنیتی این فیلتر شکن را بررسی کنیم. فیلترشکن TunnelBear از رمزگذاری AES 256-bit، که یکی از قوی‌ترین الگوریتم‌های رمزگذاری است، استفاده می‌کند. این ویژگی اطمینان ایجاد می‌کند که اطلاعات ارسالی و دریافتی توسط کاربران به امان باشد. فیلتر شکن خرس با سیاست صفحه حریم خصوصی شفاف خود، تعهد به عدم ثبت فعالیت‌های آنلاین کاربران دارد. این به این معناست که اطلاعات فعالیت‌های آنلاین شما به هیچ وجه ثبت نمی‌شوند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت قطع ناگهانی اتصال به سرور، اتصال اینترنت خودکار قطع شود تا اطلاعات بدون حفاظت از دست نروند.

TunnelBear از جلوگیری از تهدیدات امنیتی مربوط به تکنولوژی WebRTC استفاده می‌کند تا از افشای آدرس IP واقعی کاربر جلوگیری شود. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که اتصال VPN خود را “پنهان” کنند و تحریم‌ها و مسدودیت‌های جغرافیایی را دور بزنند. TunnelBear دارای آزمون DNS است که اطمینان می‌دهد که DNS نیز از رمزگذاری امن برخوردار باشد. این فیلترشکن از پروتکل‌های امنیتی مانند OpenVPN و IKEv2 پشتیبانی می‌کند. مجموعاً، TunnelBear با تأکید بر رمزگذاری قوی، حفاظت از حریم خصوصی، و ابزارهای امنیتی متعدد، یک سرویس امن و قابل اعتماد در زمینه فیلترشکن فراهم کرده است.

ویژگی‌های مهم

ویژگی‌های مهم فیلترشکن TunnelBear شامل گزینه‌های جالبی هستند. فیلترشکن TunnelBear برای اندروید از رمزگذاری AES 256-bit استفاده می‌کند که یکی از قوی‌ترین الگوریتم‌های رمزگذاری در دنیاست، اطلاعات کاربران را به صورت امن انتقال می‌دهد.

TunnelBear همراه با ارائه سرورهایی در مکان‌های جهانی، سرعت قابل قبولی برای کاربران فراهم می‌کند. رابط کاربری TunnelBear بسیار ساده و دوستانه است که امکان استفاده آسان حتی برای کاربران مبتدی را فراهم می‌کند. فیلتر شکن خرس با عدم ثبت فعالیت‌های کاربران و تأکید بر حریم خصوصی، اطلاعات شخصی را محافظت می‌کند. این فیلترشکن از پروتکل‌های امنیتی مانند OpenVPN و IKEv2 پشتیبانی می‌کند.

این ویژگی به صورت خودکار اتصال اینترنت را قطع می‌کند. در صورت قطع ناگهانی از سرورها، می‌توانید از این قابلیت جالب استفاده کنید. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که اتصال VPN خود را “پنهان” کنند و تحریم‌ها و مسدودیت‌های جغرافیایی را دور بزنند.

TunnelBear بر روی اندروید، iOS، ویندوز، مک، و نسخه وب قابل استفاده است. سیستم رمزگذاری ایمن هم کمک می‌کند که اتصال بهتری به سایت‌ها داشته باشید. این ویژگی اطمینان می‌دهد که DNS نیز از رمزگذاری امن برخوردار باشد. نسخه رایگان TunnelBear با حجم محدود امکان تست و استفاده از سرویس را برای کاربران فراهم می‌کند. TunnelBear به افراشتن در دسترسی به محتوای مسدود شده بر اساس محدودیت‌های جغرافیایی کمک می‌کند. این ویژگی‌ها TunnelBear را به یک فیلترشکن جذاب و مطمئن برای کاربرانی که به دنبال سرویسی ساده و امن هستند، تبدیل کرده است.

سرورهای فیلتر شکن خرس

فیلترشکن TunnelBear رایگان بیش از ۲۵ سرور در جهان دارد که در مکان‌های مختلف قرار دارند. برخی از مکان‌های معروف و پراستفاده شامل موارد زیر هستند:

ایالات متحده

این دسته بندی شامل سرورهای مختلف در نقاط مختلف ایالات متحده بوده و معمولا هم سرعت بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

انگلستان

سرورهای متعدد در انگلستان برای دسترسی به محتواهای محدود شده جغرافیایی کاربرد دارد و در صورت عدم اتصال سرورهای آمریکا می‌توانید از آن استفاده کنید.

کانادا

سرورهایی در نقاط مختلف کانادا را هم داریم که تفاوت چندانی با سرورهای آمریکایی نداشته و معمولا هم تعداد کاربران کمتری دارد.

آلمان

سرورهای مستقر در آلمان برای افرادی که به دنبال اتصال امن در این ناحیه هستند کاربردی بوده و در فیلترشکن TunnelBear هم کاربرد فراوانی دارد.

استرالیا

برای دسترسی به محتواهای جغرافیایی استرالیا، می‌توانید از چند مورد سرورهای این منطقه استفاده کنید.

برزیل

سرورهایی در برزیل برای اتصال امن در آمریکای لاتین کاربرد فراوانی دارد. البته کاربران ایرانی به‌منظور اتصال پایدار، باید به مناطق مختلف سر زده و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

ژاپن

برای دسترسی به محتواهای ژاپن و اتصال امن در این ناحیه، سرورهای ژاپنی هم می‌توانند کاربرد خوبی داشته باشند.

هلند

سرورهای مختلف در هلند برای دسترسی به محتواهای مختلف اروپایی کاربرد دارد و معمولا هم بهتر از مناطق دیگر در نسخه جدید فیلترشکن TunnelBear کاربرد خواهد داشت.

سوئیس

برای افرادی که به دنبال اتصال امن در سوئیس هستند، این گزینه می‌تواند عالی باشد.

فرانسه

سرورهایی برای دسترسی به محتواهای جغرافیایی فرانسه در این دسته قرار می‌گیرد و در صورت علاقه‌ می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که این فهرست ممکن است تغییر کند و TunnelBear ممکن است سرورهای جدید را اضافه یا سرورهای قدیمی را حذف کند. برای دسترسی به آخرین وضعیت سرورها، به اپلیکیشن TunnelBear خود مراجعه کنید.

بررسی اعتبار و اطمینان پذیری فیلترشکن

فیلترشکن TunnelBear به عنوان یک وی پی ان معروف و مورد اعتماد شناخته می‌شود. سیاست حفاظت از حریم خصوصی اولین موردی است که به فیلترشکن TunnelBear رایگان اعتبار می‌بخشد. این فیلترشکن از یک سیاست حفاظت از حریم خصوصی قوی برخوردار است و اعلام کرده که فعالیت‌های کاربران را نگهداری نمی‌کند و اطلاعات حریم خصوصی را محافظت می‌کند. همچنین با استفاده از رمزگذاری قوی، اطلاعات کاربران از دسترس غیرمجاز محافظت می‌شوند. رابط کاربری راحت آن را هم نباید فراموش کنیم. وی پی ان TunnelBear با رابط کاربری ساده و دوستانه‌اش، یک انتخاب مناسب برای کاربران مبتدی است. این سادگی کمک می‌کند که کاربران به راحتی از این سرویس استفاده کنند.

تعهد به عدم ثبت فعالیت‌های کاربران را هم نباید فراموش کنیم. TunnelBear تعهد دارد که فعالیت‌های آنلاین کاربران را ثبت نکند و اطلاعات کاربری را ایمن نگه دارد. فیلترشکن TunnelBear برای اندروید با گستردن دسترسی به محتوای جغرافیایی محدود شده و تحریم‌های اینترنتی، به کاربران امکان می‌دهد تا به اطلاعات محدود شده دسترسی پیدا کنند. به دلیل سرعت مناسب و سرویس‌های قابل اعتماد، TunnelBear کاملا برای استفاده عمومی از جمله مرور ایمن در اینترنت عمومی و دسترسی به محتواهای جغرافیایی محدود شده، مناسب محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که تونل بیر اپدیت‌های مختلفی هم برای اپلیکیشن خود ارائه می‌کند و و پشتیبانی کامل از ارائه تجربه بی‌نقص، به اعتبار آن می‌بخشد.

دانلود و نصب وی پی ان

آموزش دانلود و نصب فیلترشکن TunnelBear که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی از وی پی ان تونل بیر استفاده کنید. برای ویندوز و مک ابتدا باید به به وبسایت TunnelBear بروید – وارد وبسایت (https://www.tunnelbear.com/) شوید.

در صفحه اصلی، بر روی گزینه “Download” یا “Get TunnelBear” کلیک کنید. فایل دانلود شده را اجرا کنید. دستورالعمل‌های نصب را دنبال کرده و نرم‌افزار را روی سیستم‌عامل خود نصب کنید. بعد از نصب، برنامه را اجرا کرده و با حساب کاربری TunnelBear خود وارد شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید. پس از ورود به حساب کاربری، یک مکان سرور را انتخاب کنید. این مکان مشخص می‌کند که به کدام سرور TunnelBear متصل می‌شوید.

با فشردن دکمه “On/Off” یا معادل آن، اتصال به فیلترشکن برقرار می‌شود. برای دستگاه‌های موبایل (اندروید و iOS) هم روش نسبتا مشابهی وجود دارد. بر روی فروشگاه اپلیکیشن مربوط به دستگاه خود (Google Play برای اندروید یا App Store برای iOS) بروید. در فروشگاه اپلیکیشن، در قسمت جستجو “TunnelBear” را وارد کنید و اپلیکیشن TunnelBear را پیدا کنید. بر روی گزینه “نصب” یا “دانلود و نصب” کلیک کنید و منتظر بمانید تا فرآیند نصب تکمیل شود.

بعد از نصب، برنامه را اجرا کنید و با حساب کاربری TunnelBear خود وارد شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید. نوبت به انتخاب مکان سرور و اتصال می‌رسد. یک لوکیشن سرور انتخاب کرده و با فشردن دکمه “On/Off” یا معادل آن، به فیلترشکن متصل شوید. حالا شما با موفقیت فیلترشکن TunnelBear را دانلود کرده، نصب کرده و به آن متصل شده‌اید. حتماً مطمئن شوید که همیشه از آخرین نسخه این اپلیکیشن استفاده می‌کنید.

تونل بیر در پلتفرم‌های مختلف

با توجه به افزایش تقاضا برای استفاده از فیلترشکن TunnelBear رایگان، نرم‌افزار این فیلترشکن برای سیستم‌های عامل مختلف ارائه شده است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت، بنابراین پیشنهاد می‌شود تا انتهای مطالب با ما همراه باشید. ابتدا، این وی پی ان تنها برای دستگاه‌های موبایل طراحی و عرضه شده بود. با افزایش تقاضا و محبوبیت آن، تصمیم به ارائه نسخه ویندوز نیز گرفته شد.

حالا TunnelBear برای ویندوز نیز در دسترس است و عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد. استفاده بر روی اندروید هم به‌راحتی امکان پذیر شده است. نرم‌افزار این فیلترشکن برای اندروید نیز در دسترس است و با کیفیت و عملکرد بالا، جلب توجه کاربران اندروید را به خود اختصاص داده است. برای دانلود TunnelBear بر روی اندروید، می‌توانید به سایت رسمی آن مراجعه نمایید.

جهت استفاده بر روی مک و iOS هم کار نسبتا آسانی دارید. نرم‌افزار این فیلترشکن برای آیفون و مک نیز در دسترس است و با کیفیت بالا شناخته شده است. برای دانلود TunnelBear بر روی آیفون و مک، به سایت رسمی TunnelBear مراجعه کنید. استفاده بر روی لینوکس هم یکی از مواردی است که هر وی پی انی آن را در اختیار شما قرار نخواهد داد. اخیراً، این وی پی ان برای لینوکس نیز منتشر شده است و کاربران لینوکس از عملکرد بسیار مطلوب آن بهره‌مند شده‌اند.

نکات مهم وی پی ان TunnelBear

سرعت یک وی پی ان از مهم‌ترین ملاحظاتی است که کاربران در انتخاب خود برای استفاده از اینترنت امن به آن توجه می‌کنند. TunnelBear با سرعت بسیار بالا از جمله فیلترشکن‌های معتبر است. اگر برای شما سرعت اتصال اهمیت زیادی دارد، توصیه می‌شود از این فیلترشکن استفاده کنید. این سرویس، برای انواع سیستم‌عامل از جمله لینوکس، با سرعت بالا به دور زدن فیلترینگ و دسترسی به تمام برنامه‌ها و سایت‌های مسدود شده می‌پردازد.

در مورد نیاز به وارد کردن سرور، TunnelBear با ارائه گزینه‌های دستی و خودکار، امکان اتصال به سرورهای پرسرعت را فراهم می‌کند. اگر گزینه دستی را انتخاب کنید، می‌توانید به صورت دستی سرور مورد نظر خود را انتخاب کرده و اتصال برقرار کنید. همچنین با انتخاب گزینه خودکار، به سرعت ترین سرور ممکن به صورت خودکار انتخاب خواهد شد.

در مورد ساخت سرورها، TunnelBear با واسط کاربری ساده و آسان خود به تمام دستگاه‌ها قابل استفاده است. نیازی به ساخت سرور وجود ندارد، زیرا سرورها به صورت پیش‌فرض در این فیلترشکن تعبیه شده‌اند. خرید فیلترشکن TunnelBear بهتر است از سایت رسمی این سرویس استفاده شود. به عنوان توصیه، ترجیحاً به سایت اصلی مراجعه کنید و از واسطه‌های فروش نپرهیزید. همچنین، می‌توانید از صفحات معتبر در اینستاگرام که به فروش TunnelBear VPN می‌پردازند، استفاده کنید. برای دریافت این VPN از سایت TunnelBear، می‌توانید با توجه به سیستم عامل دلخواهتان، نرم‌افزار مربوطه را از سایت اینترنتی رسمی آن دانلود کنید.

در مورد رایگان یا پولی بودن این VPN، TunnelBear هر دو نسخه رایگان و نسخه پولی (پرمیوم) دارد. هرچند نسخه رایگان ارائه شده است، اما اگر به دنبال سرعت بالا و امکانات بیشتر هستید، توصیه می‌شود نسخه پرمیوم را خریداری کنید. با خرید این نسخه، علاوه بر امکانات بهتر، TunnelBear ماهانه 10 گیگابایت ترافیک رایگان هم ارائه می‌دهد. TunnelBear دارای نسخه پرمیوم یا پلاس نیز می‌باشد. این نسخه اشتراک ویژه ای را ارائه می‌دهد که با آن کاربران می‌توانند از ویژگی‌ها و امکانات بیشتری نسبت به نسخه رایگان بهره‌مند شوند. امکاناتی نظیر سرعت بیشتر، دسترسی به سرورهای بیشتر و امکانات امنیتی بهتر از ویژگی‌های TunnelBear پلاس محسوب می‌شوند.

همچنین، توجه داشته باشید که اشتراک TunnelBear پلاس ممکن است نیاز به پرداخت هزینه‌های ماهیانه یا سالیانه داشته باشد. برای کسب اطلاعات دقیقتر در مورد اشتراک‌ها و قیمت‌ها، به سایت رسمی TunnelBear مراجعه کنید.

سخن آخر

فیلترشکن TunnelBear یک سرویس VPN (شبکه خصوصی مجازی) است که برای دسترسی به اینترنت با حفاظت بیشتر و عبور از محدودیت‌های جغرافیایی طراحی شده است. این فیلترشکن با تمرکز بر راحتی استفاده و رابط کاربری دوستانه‌اش مشهور است. TunnelBear به شما این امکان را می‌دهد که از طریق اتصال به سرورهای مختلف، مانند آمریکا، کانادا و دیگر کشورها، به اطلاعاتتان دسترسی پیدا کنید و به سادگی محدودیت‌های جغرافیایی را دور بزنید.

این سرویس با استفاده از رمزگذاری قوی، اطلاعات کاربران را محافظت کرده و اتصال ایمنی ایجاد می‌کند. توجه به تأکید TunnelBear بر راحتی استفاده و تجربه کاربری دوستانه، آن را به خصوص برای کاربرانی که به دنبال یک فیلترشکن ساده و موثر هستند، جذاب می‌کند.

بنیانگذاری بر اصول حفظ حریم خصوصی و امنیت در این فیلترشکن، آن را به یک گزینه جذاب برای مردمی می‌کند که به دنبال حفظ امنیت اطلاعات شخصی خود در اینترنت هستند. در نظر داشته باشید که تونل بیر چندان در بین کاربران شناخته شده نیست و می‌توانید از سرورهای خلوت آن برای اتصال سریع‌تر و با تجربه بهتر استفاده کنید.

سوالات متداول

کاربران مثل همیشه یک سری سوالات مهم در مورد فیلترشکن tunnelbear رایگان داشته‌اند و ما هم در ادامه آن‌ها را با ارائه یک پاسخ کوتاه بررسی می‌کنیم. پس با ما همراه شوید.

دانلود فیلترشکن tunnelbear چگونه انجام می‌شود؟

می‌توانید از طریق سایت سازنده یا فروشگاه‌هایی مانند اپ استور و گوگلی پلی استور اقدام به دانلود کنید.

فیلترشکن tunnelbear رایگان است؟

بله می‌توانید این وی پی ان را هم می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان در پلتفرم‌های موردنظر دریافت کنید.

سرعت اتصال فیلتر شکن خرس چگونه است؟

این وی پی ان سرعت اتصال بسیار بالایی دارد و می‌توانید به آن اعتماد کنید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *