Search
Close this search box.
Search

تماس

Tehran

Search
Close this search box.

جستجو کنید

جدایی سام اصغری از بریتنی اسپیرز

جدایی سام اصغری از بریتنی اسپیرز - سلب نیوز

خلاصه تیتر مطالب

سام اصغری و بریتنی اسپیرز تنها پس از ۱۴ ماه، تصمیم گرفتند که به زندگی مشترک خودشان پایان داده و از همدیگر جدا شوند. این اتفاق بعد از ارسال یک دادخواست طلاق طی روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه رخ داده و به دست اکثر خبرگزاری‌های مهم هم رسیده است. گویا سام و بریتنی اختلافات زیادی طی چند هفته اخیر با همدیگر داشته‌اند و امکان حل‌شان هم وجود نداشت. همین سبب شد که سام اصغری، ورزشکار و مدل ۲۹ ساله ایرانی از بریتنی اسپیرز خواننده ۴۱ ساله آمریکایی جدا شود. پرونده دادگاه آن‌ها نشان می‌دهد که این زوج در تاریخ ۶ مرداد (۲۸ جولای) از هم جدا شده بودند.

سام اصغری چند روز پس از ازدواجش در برنامه «صبح بخیر آمریکا» شرکت کرده اعلام کرد که: «این واقعا اتفاقا سورئالی است. ما تصور می‌کردیم که ازدواج‌مان به افسانه‌ها خواهد پیوست و همین‌طور هم شد». اسپیرز تا پیش از ازدواج به‌دلیل قیمومیت پدرش، از مدیریت امور مالی و تصمیم گیری تجاری و شخصی در مورد اموال خودش منع شده بود و بالاخره موفق شد که از این محدودیت رهایی پیدا کند. او پس از ازدواج‌شان پستی را هم در اینستاگرام منتشر کرده و گفته بود که از زندگی با سام در خانه جدید‌شان لذت می‌برد و این تغییر را دوست دارد.

واکنش سام اصغری به جدایی از بریتنی اسپیرز

واکنش سام اصغری به جدایی از بریتنی اسپیرز

این زوج در شهریور ماه ۱۴۰۰ (سپتامبر ۲۰۲۱) نامزد کرده و در یک مراسم کوچک که با حضور ستاره‌های سلبریتی برگزار شد، در خرداد ۱۴۰۱ (ژوئن ۲۰۲۲) با همدیگر ازدواج کردند. در گذشته هم شایعاتی مبنی بر درگیری زناشویی آن‌ها در روزنامه‌های آمریکایی منتشر شده بود و خبرها حاکی از خیانت بریتنی به سام بوده است. بریتنی از ۱۶ سالگی با انتشار آهنگ «Baby One More Time» به یک سوپر استار تبدیل شده و در دهه‌های گذشته هم طرفداران زیادی داشته است.

سام اصغری در اولین واکنش به انتشار خبر جدایی‌شان متنی را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. در این متن می‌خوانیم:

«پس از ۶ سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر مشترک‌مان پایان دهیم. ما عشق و احترامی را که برای یکدیگر قائل هستیم، حفظ خواهیم کرد و برای او (بریتنی) همیشه بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. قطعا درخواست برای حفظ حریم خصوصی مسخره به نظر می‌رسد، به‌همین خاطر تنها از رسانه‌ها می‌خواهم که مهربان و متفکرانه در مورد این اتفاق رفتار کنند».

خانم بریتنی اسپیرز و نمایندگان وی هنوز در این رابطه اظهار نظری نداشته‌اند.

واکنش بریتنی اسپیرز به جدایی از سام اصغری

بریتنی اسپیرز در پیج اینستاگرامی خود ۴۲ میلیون فالوور دارد، روز چهارشنبه پستی را منتشر کرده و هیچ اشاره‌ای به طلاق خود از سام اصغری نداشت. او تنها عکسی از خود با یک اسب منتشر کرد و نوشت: «به‌زودی اسبی خریداری خواهد کرد». تا او روز جمعه در اینستاگرام خود بالاخره به این موضوع واکنش نشان داد. او درباره طلاق قریب‌الوقوع خود می‌نویسد: «همان‌طور که همه می‌دانند، من و سام دیگر با هم نیستیم. ۶ سال زمان زیادی برای بودن با کسی است. بنابراین، من کمی شوکه شده‌ام. اما قرار نیست من توضیحی در این رابطه بدهم؛ چرا که اگر صادقانه بگویم این به هیچ کس مربوط نمی‌شود».

بریتنی در ادامه می‌گوید: «به‌هر حال من دیگر نمی‌توانستم این درد را تحمل کنم. من پیام‌های زیادی از دوستان و همکارام دریافت کرده و صمیمانه ازشان تشکر می‌کنم. مدت زمان زیادی است که من به ظاهر یک زن قوی دیده می‌شوم و در اینستاگرامم همه چیز عالی به نظر می‌رسد. اما واقعیت چیز دیگری است و فکر می‌کنم این موضوع در مورد همه صدق می‌کند! من دوست دارم احساسات و اشک‌هایم را در مورد احساس واقعی‌ام نشان دهم، اما دلیلی وجود دارد که نمی‌توانم این کار را کنم. من همیشه مجبور بوده‌ام که نقاظ ضعفم را پنهان کنم!».

او اضافه کرد: «اگر من دختر قوی پدرم نبودم، من را به جاهایی می‌فرستادند تا مورد مداوا قرار بگیرم. آن موقع‌ها من بیش‌تر از همه به خانواده نیاز داشتم. آن‌ها شما را بی قید و شرط دوست دارند و هیچ شرایطی برایش تعیین نمی‌کنند». بریتنی این پست را با فالوورهای خود به اشتراک گذاشته و نوشت که: «تا جایی که می‌توانم قوی خواهم بود و تمام تلاشم را می‌کنم. من خیلی خوب کار می‌کنم. به هر حال، روز خوبی داشته باشید و فراموش نکنید که همیشه لبخند بزنید».

وضعیت بریتنی بعد از طلاق

وضعیت بریتنی اسپیرز بعد از طلاق

افراد نزدیک به بریتنی هم می‌گویند که او با وجود این اتفاق شوکه‌ کننده، همچنان به کارها و فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. بدیهی است که رویارویی با این اتفاق ساده نیست، اما او دید مثبتنی داشته و روی آینده تمرکز می‌کند. این منابع به این نکته هم اشاره کردند که این زوج ماه‌ها درگیر مشکلاتی بوده‌اند و بالاخره تصمیم گرفتند که راه جدایی را در پیش گیرند. اسپیرز در کنار کتاب خود، مشغول کار روی آهنگ خود بوده و به زودی هم شاهدش خواهیم بود. بریتنی و سام اصغری در طول ماه‌های گذشته بارها تصاویری از همدیگر در حال پیاده‌روی و حضور در جشن‌های تولد منتشر کرده بودند. آن‌ها لباس‌های همسان پوشیده و عشق پایدار خودشان را با طرفداران خود به اشتراک می‌گذاشتند.

با توجه به طرح دادخواست طلاق توسط آقای سام اصغری در دادگاه عالی لس آنجلس آمریکا، وی تمام هزینه‌های حمایت از همسر و حق وکالت توسط خانم اسپیرز را درخواست کرده است. این بازیگر، مدل و مربی تناسب اندام ایرانی-آمریکایی برای اولین‌بار در حین فیلم‌برداری موزیک ویدیو آهنگ Slumber Party در سال ۲۰۱۶ با بریتنی ملاقات داشت.

او همواره حامی بریتنی در تلاش برای خارج شدن از قیمومیت پدرش «جیمی» بوده است. بریتنی چندین سال در این راه مبارزه کرده و در نهایت تنها چند ماه قبل از ازدواج‌شان موفق شد که سرپرستی پدرش برای اموالش طبق این قانون در آمریکا را لغو کند. اگر بیاد داشته باشید، عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز در خانه این فوق ستاره و در Thousand Oasks کالیفرنیا برگزار شد. آن‌ها یک مراسم صمیمی و مجلل با حضور افراد مشهوری از جمله پاریس هیلتون، مدوناو درو بریمور برگزار کردند. پس از انتشار خبر جدایی سام از بریتنی اسپرز، آن‌ها برای اولین بار بدون حلقه ازدواج‌شان در انظار عمومی دیده شدند.

ادامه فعالیت‌های بریتنی اسپیرز

این جدایی درست در زمانی اتفاق می‌افتد که خانم بریتنی اسپیرز آماده انتشار کتاب خاطرات خود به نام «The Woman in Me» در ماه اکتبر می‌شود. این سومین ازدواج ناموفق بریتنی بوده و پیش از این هم طلاق را در رابطه‌های قبلی خود تجربه کرده بود. در سال ۲۰۰۴، او با دوست دوران کودکی خود به‌نام جیسون الکساندر، تنها به مدت ۵۵ ساعت در لاس وگاس ازدواج کرد. او در نهایت به اصرار تیم مدیریت خود، عروسی را لغو کرده و از دوست پسرش جدا شد. جیسون الکساندر فرد پر حاشیه‌ای در اتفاقات اخیر بوده و در سال ۲۰۲۱ هم طی شورش طرفداران ترامپ در ساختمان کنگره آمریکا در واشینگتن دی سی شرکت داشته است.

ساعاتی قبل از ازدواج بریتنی با سام اصغری هم تلاش می‌کرد تا عروسی آن‌ها را به هم بزند. او در گذشته هم به تجاوز، وندالیسم و دو فقره ارتکاب جرم رسمی متهم شده بود و دادگاه به او دستور مستقیم داده بود که از بریتنی اسپیرز دوری کند. ازدواج دوم بریتنی اسپیرز هم مربوط به سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ بوده است. او با کوین فدرلاین خواننده رپ مشهور وارد رابطه شده و دو فرزند از وی به دنیا آورد. جیدن جیمز و شان پرستون اکنون در سرپرستی کامل آقای فدرلاین قرار دارد.

سخن آخر

جدایی سام اصغری از بریتنی اسپیرز به تیتر اول اکثر خبرگزاری‌ها تبدیل شده است. باید منتظر مانده و ببینیم که تکلیف تقسیم اموال بین سام و بریتنی به چه شکلی انجام خواهد شد. شایعات تایید نشده‌ای حکایت از این دارند که سام بریتنی را تهدید کرده است. او می‌گوید اکثر سهم حمایتی خود را به واسطه حکم دادگاه از بریتنی نگیرد، حقایقی را از بریتنی فاش خواهد کرد که همه را شوکه می‌کند.

سام اصغری یکی از مدل‌ها و ورزشکاران موفق ایرانی است که به دلیل ازدواجش با بریتنی به شهرت بسیاری دست یافته بود. او در اینستاگرام هم فعالیت داشته و کلیپ‌هایی از ورزش، فعالیت‌های مدنی و تغذیه سالم منتشر می‌کند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *