Search
Close this search box.
Search

تماس

Tehran

Search
Close this search box.

جستجو کنید

بیوگرافی ندا جناب و عکس‌های کم‌تر دیده شده او

ندا جناب کیست و چطور شروع به کار کرد؟

خلاصه تیتر مطالب

یا بیوگرافی ندا جناب، بیشتر آشنا شوید. ندا جناب در ۲۳ فروردین ماه سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. خانواده او پس از مدتی تصمیم به زندگی در شهر اصفهان می‌گیرند و ندا جناب از دوران کودکی تا جوانی خود را در شهر اصفهان گذرانده است.

او به دلیل اینکه زاده شهر اصفهان است و سال‌ها در این شهر زندگی کرده است، می‌تواند با لهجه شیرین اصفهانی شما را غافلگیر کند. از علاقمندی‌های ندا جناب می‌توان به نوازندگی اشاره کرد که در زمینه نواختن سه تار نیز تبحر کافی دارد. در ادامه عکس‌های کم‌تر دیده شده ندا جناب را به اشتراک می‎گذاریم.

تحصیلات ندا جناب

او در شهر اصفهان تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته حقوق ادامه داد و مدرک خود را از دانشگاه آزاد نجف آباد اصفهان دریافت کرد. به دلیل علاقه‌مندی به مجری گری، با شرکت در کلاس‌های آزاد و دوره‌های علوم رسانه توانست مدرک کارشناسی خود را نیز در زمینه علوم رسانه دریافت کند. او با دریافت مدرک رسانه توانست توانایی‌های خود را در زمینه مجری‌گری ارتقا بخشد.

ازدواج و طلاق ندا جناب

ندا جناب زمانی که در ایران زندگی می‌کرد، ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک دختر به نام نیکی شد. نیکی در سال ۱۳۸۴ متولد شده است و تنها فرزند ندا جناب است. اما به دلیل پاره‌ای از مسائل، دوام این زندگی چندان طولانی نبود و ندا جناب از همسر خود جدا شد. پس از جدایی، او تصمیم گرفت، مسئولیت و حضانت فرزند خود را قبول و او را بزرگ کند. پس از مهاجرت گرچه او دوست نداشت در مورد زندگی خصوصی خود مطالبی را عنوان کند، اما با انتشار تصاویر دخترش، از ازدواج ناموفق اول خود گفت.

مهاجرت ندا جناب

مهاجرت ندا جناب

در بیوگرافی ندا جناب آمده است، او در سال 1383 در حالی که تنها ۲۲ سال سن داشت تصمیم گرفت ایران را برای همیشه ترک کند تا زندگی جدیدی را در خارج از ایران تجربه کند. او زمانی که ایران را ترک کرد، دختر خود را نیز همراه خود از ایران برد. او اینک ساکن لندن است و با دختر خود تنها زندگی می‌کند.

شروع فعالیت ندا جناب

فعالیت ندا جناب با دنیای رسانه از طریق مستندسازی آغاز شد. او زمانی که دانشجو بود با یک گروه مستندساز آشنا و فعالیت رسانه‌ای خود را این گونه آغاز کرد. ندا جناب پس از مهاجرت از ایران به دلیل سابقه مجری‌گری و توانایی و استعداد در این زمینه، تلاش کرد برای شبکه حمید شب‌خیز به عنوان مجری فعالیت کند، اما او موفق نشد با حمید شب‌خیز وارد رابطه کاری شود.

فعالیت ندا جناب در خارج از ایران در زمینه مجری‌گری از شبکه طپش آغاز شد. او حدود ۵ سال از سال ۲۰۰۵ تا سال ۲۰۱۰ برای تلویزیون طپش به عنوان مجری توانست مخاطبان زیادی را به این شبکه علاقمند کند.

پس از جدایی از شبکه طپش، با شبکه خبری بی‌بی‌سی فارسی توانست همکاری خود را ادامه دهد و جایگاه ویژه‌ای را برای خود ایجاد کند.

و در نهایت به دلیل توانایی‌ها در فن بیان و اعتماد به نفس بالا، در سال ۱۳۸۷ به عنوان مجری در شبکه من و تو مشغول به فعالیت شد و تا به امروز توانسته در چندین برنامه پرمخاطب من و تو به عنوان مجری بهترین عملکرد را داشته باشد و توانایی‌های خود را نشان دهد.

فعالیت ندا جناب در من و تو

فعالیت ندا جناب در من و تو

در شبکه من و تو، ندا جناب برنامه‌ای را با عنوان «چراکه نه» به روی آنتن برد، او به عنوان مجری این برنامه توانست به شهرت بسیاری دست پیدا کند. او همچنین به عنوان مجری در برنامه «من و تو پلاس» نیز همکاری کرده است. پس از سال‌ها فعالیت به عنوان مجری در شبکه من و تو، او اینک توانسته است به عنوان تهیه کننده نیز در این شبکه فعالیت چشمگیری داشته باشد.

شایعات پیرامون ندا جناب

در سال‌هایی که او از ایران مهاجرت کرده است، شایعاتی مبنی بر ازدواج او با افرادی همچون امید خلیلی و کسری در فضای مجازی منتشر شد که تمام شایعات از سوی ندا جناب تکذیب شدند. یکی از شایعاتی که در خصوص ازدواج اول ندا جناب توانست سر و صدای زیادی ایجاد کند، این بود که او عروس امام جمعه شاهین شهر اصفهان است. اما این شایعه از سوی ندا جناب تکذیب و یا تایید نشد.

سخن پایانی

ندا جناب به عنوان یکی از مجریان موفق برنامه‌های تلویزیونی خارجی فارسی زبان، توانسته موفقیت‌های زیادی را در این زمینه کسب کند. شادابی و هیجان او در برنامه‌ها باعث شده است تا به عنوان یکی از مجریان محبوب در شبکه من و تو شناخته شود. این مجری قد بلند توانسته با نوع متفاوت مجری‌گری مخاطبان زیادی را با برنامه‌های خود همراه کند.

خوشحالیم که با ما در سایت سلب نیوز همراه هستید امیدواریم مطالب مفیدتر و به روزتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

سوالات متداول

آیا ندا جناب از همسر خود جدا شده است؟

بله، او پس از تولد دختر خود، از همسرش جدا و حضانت فرزندش را بر عهده گرفت.

آیا ندا جناب عروس امام جمعه شاهین شهر اصفهان است؟

این موضوع از سوی ندا جناب، تایید یا تکذیب نشده است.

در حال حاضر ندا جناب در کدام شبکه فعالیت دارد؟

ندا جناب به عنوان مجری و تهیه کننده، در شبکه من و تو فعالیت می‌کند.

مطالب مشابه

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *