Search
Close this search box.
Search

تماس

Tehran

Search
Close this search box.

جستجو کنید

بیوگرافی دنیس پریه

Denise Perrier دنیس پریه کیست؟

خلاصه تیتر مطالب

دنیس پریه کیست؟

دنیس پریه یا دنیس پریر در ۱۳ فوریه ۱۹۳۵ در فرانسه به دنیا آمد. او تنها زن فرانسوی است که موفق به کسب عنوان دوشیزه جهان شده است. همچنین این فرد بازیگر محبوب و مدل مشهور فرانسوی نیز می‌باشد. دنیس پریه در سال ۱۹۵۳، توانست در مسابقات دختر شایسته شرکت کند و برنده شود. هوش فوق‌العاده و زیبایی وصف نشدنی دنیس باعث شد تا داوران این زن شگفت‌انگیز را به عنوان دختر شایسته انتخاب کنند.

دنیس پریه در فیلم‌هایی مشهوری مانند جیمز باند نیز حضور داشته است. در این مقاله بیوگرافی دنیس پریه به عنوان جذاب‌ترین و زیباترین مدل فرانسوی آورده شده است. اگر شما نیز تمایل دارید این زن زیبا را بیشتر بشناسید و اطلاعاتی درباره بیوگرافی دنیس پریه داشته باشید، در ادامه ما را همراهی کنید:

دنیس پریه در یکی از شهرهای فرانسه به نام آمبریو آن بوگی به دنیا آمد. خانواده او به هندوچین فرانسه نقل مکان کرده و درست قبل از کنفرانس ژنو در سال ۱۹۵۴ به فرانسه بازگشتند. زمانی که دنیس پریه ۱۸ساله بود مدیر کازینو (سنت رافائل) از این دختر دعوت کرد تا در مسابقه زیبایی که در همان شب برگزار می‌شد، شرکت کند. دنیس موفق شد در این مسابقه برنده شود. به همین خاطر برای شرکت در مسابقه دوشیزه، فرانسه راهی شد.

دنیس پریر توسط نیکول دروئن (miss France world ۱۹۵۳) تاج‌گذاری شد. او نماینده کشور فرانسه در مسابقات دوشیزه جهان سال ۱۹۵۳ بود. درست در همان سالی که کریستین مارتل از فرانسه نیز برنده مسابقه دوشیزه جهان شد. دنیس اولین زن فرانسوی بود که موفق به کسب این عنوان شده بود. در طی این اتفاقات، او با جولیا مورلی به بهترین دوستان هم تبدیل شدند.

دنیس پریه در فیلم‌هایی هم نقش آفرینی کرده است. به یاد ماندنی‌ترین نقش آفرینی او در فیلم جیمز باند در سال ۱۹۷۱ بود. پس از ترک حرفه مدلینگ، پریه در فرانسه در دولت محلی شروع به کار کرد. این زن سه منصب شهرداری را در لیست ژاک مدسین، و شهردار نیس را در کارنامه خود دارد. همچنین در سال‌های ۲۰۰۵ .۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ به عنوان یکی از داوران مسابقات miss world حضور داشت.

افتخارات دنیس پریه

افتخارات دنیس پریه

دنیس پریه به عنوان یکی از زنان موفق فرانسوی به شمار می‌آید. این زن به دلیل زیبایی خیره کننده و البته هوش زیاد، توانسته است این افتخارات را در کارنامه ثبت کند. در این قسمت مهم‌ترین افتخارات بیوگرافی دنیس پریه، این بانوی هنرمند فرانسوی آورده شده است.

  • برنده مسابقات دختر شایسته در سال ۱۹۵۳
  • برنده مسابقات Miss France ۱۹۵۳
  • نقش آفرینی در فیلم‌های مشهوری مانند جیمز باند
  • افتتاح اولین نمایشگاه هنری در زمینه نقاشی در سال ۱۹۵۵
  • افتتاح اولین کسب و کار مدلینگ، به نام هنر و مد در سال ۱۹۷۷
  • داور مسابقات دختر شایسته
  • فعالیت در نقش شهردار نیس و سه منصب شهرداری

انتخاب دنیس پریه به عنوان دختر شایسته

دنیس پریه ۱۸ ساله، چند روز قبل از دوشیزه فرانسه و تنها ۲۲ روز قبل از آن انتخاب شده بود، برنده عنوان miss world در جهان شد. دنیس ۵ فوت و ۶ اینچ قد، ۱۱۹ پوند وزن داشت. نکته جالب توجه این است که هموطن فرانسوی او کریستین مارتل ماه‌ها قبل به عنوان دوشیزه جهان در لانگ بیج، تاجگذاری کرده بود، نیز در این مراسم حضور داشت. این اولین باری بود که دو دوشیزه جهان از یک کشور و در یک سال، آمده بودند. دنیس پریه یک چک به مبلغ ۵۰۰ پوند، یک ارسی و یک دسته گل رز نقره‌ای دریافت کرد.

میزان درآمد دنیس پریه

دنیس در مدت زمان نسبتا طولانی در حوزه مدلینگ فعالیت داشت. این حوزه کاری، اصلی‌ترین منبع درآمد او بود. همچنین او در چندین فیلم هنری نیز نقش آفرینی کرده است. میزان درآمد دنیس پریه، این زن موفق فرانسوی درسال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ رشد قابل توجهی داشته است. هم اکنون، اطلاعات دقیقی از میزان درآمد و یا دارایی او در دسترس نیست.

چطور می‌توانیم عکس‌های دنیس پریه را مشاهده کنیم؟

در حال حاضر دنیس هیچ گونه صفحه اجتماعی ندارد. اما شما می‌توانید با سرچ نام دنیس پریر یا دنیس پریه در اینترنت، به عکس‌های قدیمی این زن موفق فرانسوی دسترسی داشته باشید. البته در صورتی که مشتاقید عکس‌های بیشتری از این خانم جذاب و زیبا را مشاهده کنید، می‌توانید در برخی شبکه‌های مجازی نظیر اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… به آن دسترسی داشته باشید. برخی فن پیج‌هایی هم هستند که همراه با اخبار و افتخارات این زن هنرمند، عکس‌هایی را نیز منتشر می‌کنند.

دنیس پریه در حال حاضر کجاست و چه می‌کند؟

با توجه به اینکه این بانوی هنرمند در سال ۱۹۳۵ به دنیا آمده است؛ اکنون ۸۸ سال سن دارد. او در حال حاضر مجرد بوده و تاکنون خبری از بچه دار شدن او منتشر نشده است. دنیس هم اکنون در زادگاهش یعنی شهر آمبریو آن بوگی در کشور فرانسه زندگی می‌کند.

سخن پایانی

دنیس پریه به عنوان مدل جذاب فرانسوی، زنی بسیار موفق است. این زن با هوش بالا و زیبایی خیره کننده خود، توانسته است کارنامه درخشانی از موفقیت‌های گوناگون داشته باشد. از اصلی‌ترین دلایل شهرت او برنده شدن در مسابقات دختر شایسته سال ۱۹۵۴ می‌باشد. پس از موفقیت در این عرصه و نقش آفرینی در فیلم‌های مشهوری مانند جیمز باند بر شهرت او افزوده شده است. در این مطالب سعی کردیم اطلاعاتی درباره بیوگرافی دنیس پریه در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم از مطالعه این مطالب لذت برده باشید.

خوشحالیم که با ما در سایت سلب نیوز همراه هستید امیدواریم مطالب مفیدتر و به روزتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

سوالات متداول

دنیس پریه اکنون چند سال سن دارد؟

این بانو زیبا اکنون حدود ۸۸ سال سن دارد.

بهترین فیلمی که دنیس پریه در آن نقش آفرینی کرده است، چه نام دارد؟

بازی در فیلم جیمز باند، بهترین نقش آفرینی این بازیگر بوده است.

در مسابقات دوشیزه جهان دنیس پریه توسط چه کسی تاج‌گذاری شد؟

نیکول دروئن دنیس را تاج‌گذاری کرد. او نماینده مسابقات دوشیزه جهان در کشور فرانسه بود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *