Search
Close this search box.
Search

تماس

Tehran

Search
Close this search box.

جستجو کنید

بیوگرافی بیانسه و همسرش جی‌ زی

بیانسه کیست

خلاصه تیتر مطالب

بیانسه جیزل نولز کارتر، خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه محبوب و مشهور آمریکایی است. تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی بیانسه در سال‌های فعالیتش، وی را به یکی از سلبریتی‌های مشهور و موفق در جهان تبدیل کرده است. همسر بیانسه، جی‌زی بوده که یکی از بزرگترین و بهترین رپرهای آمریکایی است. به جرئت می‌توان گفت که اغلب افراد برای یک‌بار هم که شده، نام بیانسه را شنیده‌اند. این بازیگر و خواننده معروف، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. امروز در این مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با بیوگرافی بیانسه و همسرش جی‌زی، آشنا کنیم‌.

بیانسه کیست؟

امروزه اغلب افراد در اینترنت، به دنبال بیوگرافی بیانسه هستند. طرفداران بیانسه، تمایل دارند با زندگی این خواننده و همسرش، بیش‌تر آشنا شوند. بیوگرافی بیانسه و همسرش جی‌زی، به صورت زیر است:

بیانسه گیزل نولز کارتر، در ۴ سپتامبر ۱۹۸۱ در هیوستون تگزاس (ایالات متحده)، چشم به جهان گشود. تینا نولز، مادر بیانسه طراح لباس و آرایشگر و پدر وی، میتو نولز مدیر فروش ایکس روکس، است. خواهر کوچک بیانسه، سولانژ نام دارد که خواننده بوده؛ هم‌چنین بیانسه یک برادر ناتنی هم دارد.

بیانسه در کودکی و در سنین کم، از کارهای هنری بسیار استقبال می‌کرد و علاقه خاصی به هنر داشت. علاقه و استعداد بیانسه به خوانندگی، در ۸ سالگی و در کلاس‌های رقص، هویدا شد. هنگامی که مربی بیانسه در حال خواندن آواز بود، بیانسه، تمام نت‌های بالای آواز را به بهترین شکل ممکن اجرا کرد.

بیانسه در ۸ سالگی، در تست خوانندگی شرکت کرد. هم تیمی‌های بیانسه در گروه آواز کودکان Destiny، کای روند و لاتویا برستون، بودند. در نهایت، بیانسه با هم‌تیمی‌هایش و سه دختر دیگر، برای گروه Girl is Tyme، برگزیده شدند. بیانسه در دوران مدرسه خود، با اجرای آهنگ تصور کن (جان لنون)، موفق به دریافت جایزه شد.

بیانسه و همسرش جی‌زی، چند سال قبل از ازدواجشان با هم رابطه داشته تا اینکه در ۴ آوریل ۲۰۰۸ میلادی، با هم ازدواج کردند. جی‌زی نیز، یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین رپرهای آمریکایی است. نتیجه ازدواج بیانسه و جی‌زی، تولد دو دختر و یک پسر، است.

قد بیانسه چند است؟

قد بیانسه beyonce چقدر است؟

داشتن ژن آمریکایی بیانسه، در بلند شدن قد وی، تاثیر زیادی داشته است. قد بیانسه ۱۷۰ سانتی‌متر بوده و اندامی زیبا دارد. بیانسه، چهره‌ای شیرین و دوست داشتنی داشته که تاکنون هیچ عمل زیبایی بر روی صورت خود انجام نداده است. زیبایی صورت بیانسه، سبب شد تا وی به عنوان زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۲ میلادی، شناخته شود.

رازهای زندگی بیانسه

هر شخص معروفی، در زندگی خود رازهایی دارد که اطلاع از این رازها برای طرفداران او، بسیار جذاب است‌. بعد از ذکر بیوگرافی بیانسه به سراغ بیان رازهای زندگی او می‌رویم. رازهایی که شاید شما به عنوان طرفدار، از آن بی اطلاع باشید. برخی از رازهای زندگی این خواننده معروف، به صورت زیر است:

  1. بیانسه علاقه خاصی به عدد چهار دارد و معتقد است که این عدد، برای وی خوش‌یمن است‌. دلیل علاقه بیانسه به عدد ۴ این است که؛ خودش در ۴ سپتامبر، مادرش در ۴ ژانویه و همسرش در ۴ دسامبر، متولد شده است. همچنین تاریخ ازدواج بیانسه و همسرش جی‌زی، ۴ آوریل است.
  2. بیانسه همانند اغلب افراد مشهور دیگر، شیطان‌پرست بوده و بارها این مسئله را در بیوگرافی خود، بیان کرده است.
  3. بوی عطر و ادکلن برای بیانسه، حساسیت زا و بسیار آزار دهنده است. تمامی عطرها و ادکلن‌هایی که بیانسه استفاده می‌کند، به طور سفارشی ساخته شده و فاقد هر گونه مواد حساسیت زا برای این خواننده است.
  4. در خانه ماندن و تماشای تلویزیون، از علایق و کارهای مورد علاقه بیانسه است. همچنین او به شدت علاقه‌مند به این‌ است که با همسرش جی‌زی در ردیف اول تماشاچیان بسکتبال، بنشیند.
  5. تابحال بیش‌ترین توئیت در ثانیه، متعلق به خبر بارداری بیانسه بوده که در گینس ثبت شده است.
  6. اولین دختر بیانسه، در ۷ ژانویه ۲۰۱۲ به دنیا آمد که نام او، بلو ایوی کارتر است.
  7. دو فرزند دوقلوی بیانسه و جی زی در ۱۳ ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی به دنیا آمد. نام فرزندان دوقلوی این دو خواننده، سرکارتر و رومی است.
  8. بیانسه در کنار شغل خوانندگی و بازیگری، چند شغل جانبی دارد. یکی از کارهای بیانسه، خانه پوشاک درئون بوده که با مادرش آن را اداره می‌کنند‌. راه‌اندازی خط تولید چند عطر بسیار خوشبو به نام هیت و پالس، توسط بیانسه، انجام شد. از دیگر کسب‌ و کارهای بیانسه، می‌توان به تاسیس مرکز آرایشی زنانه در مرکز توانبخشی غیر انتفاعی phoenix house (واقع در بروکلین نیویورک)، اشاره کرد.
  9. بیانسه در بین این همه لوازم آرایشی، به ریمل علاقه زیادی دارد و اگر توجه کرده باشید در اغلب عکس‌هایش، از ریمل استفاده کرده است.
  10. بیانسه، جزو ثروتمندترین خوانندگان آمریکایی بوده و یک condominium در میامی و یک خانه در انگلستان دارد.
  11. آلبوم visual بیانسه، فقط ۲۷ ساعت پس از پخش، سر و صدای زیادی به پا کرد و به یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های خواننده زن در سال، تبدیل شد.
  12. مجله پیپل در سپتامبر ۲۰۱۰، بیانسه را به عنوان زیباترین زن جهان، به همگان معرفی کرد.
  13. با توجه به خلاقیت هنری، استعداد و توانایی بالا در آواز خوانی بیانسه، به او لقب “کوسین بی” را دادند. یکی دیگر از القاب بیانسه، پرنسس پاپ، است.

بیوگرافی جی‌زی

جی زی jay-z کیست

همه افراد دوست دارند بدانند که خواننده مورد علاقه‌شان، با چه کسی زندگی می‌کند؟ پس از آشنایی کامل با بیوگرافی بیانسه و رازهای زندگی وی، سری به زندگی‌نامه جی‌زی همسر بیانسه، می‌زنیم:

شان کوری کارتر، ملقب به جی‌زی، یکی از رپرهای بزرگ آمریکایی بوده که در ۴ دسامبر ۱۹۶۹ در بروکلین نیویورک، متولد شد. مادر جی‌زی، گلوریا کارتر و پدر وی، ادنیز ریوز است. جی‌زی، سه خواهر و یک برادر دارد و در سنین کودکی، پدرش آن‌ها را ترک کرده است. این خواننده در ۳۳ سالگی، با پدرش ملاقات کرد و او را بابت تمام کوتاهی‌هایی که در حق آن‌ها کرده بود بخشید. پس از مدت کوتاهی (2002) میلادی، خبر رسید که پدر جی‌زی، به دلیل نارسایی کبدی، در گذشته است.

جی زی از همان کودکی، علاقه زیادی به موسیقی داشت، به طوری که شب‌ها بر روی میز آشپزخانه‌شان طبل می‌زد و خواهر برادرهایش را از خواب بیدار می‌کرد‌. جی‌زی در سن پایین، از خوانندگان بزرگ موسیقی تقلید می‌کرد و در محله‌شان با نام جازی، شناخته می‌شد که بعدا آن را به جی‌زی تغییر داد.

رابطه جی‌زی با بیانسه

جی‌زی، خواننده رپر آمریکایی، ترانه‌سرا و تهیه کننده معروف، در سال ۲۰۰۸ میلادی با بیانسه، ازدواج کرد. جی‌زی و بیانسه در سال ۲۰۰۲ میلادی، در آهنگ “زیبا و کلاید” همکاری خود را آغاز کردند. جی زی در تک آهنگ معروف و محبوب بیانسه به نام “مجنون عشق” حضور فعالی داشت.

وی در بسیاری از آهنگ‌های بیانسه به نام “آن گونه این را دوست داری” از اولین آلبومش، “زاد روز” در دومین آلبومش و دیگر تک آهنگ‌های پرطرفدار بیانسه مانند “دژا وو” و “ترفیع تو”، نیز، حضور داشت. بیانسه در ضبط موزیک ویدئو آلبوم دومش، از ظاهر جی‌زی تقلید کرد. بیانسه و جی‌زی، از بیان جزئیات درباره رابطه عاشقانه‌شان، خودداری می‌کنند.

به گفته این دو خواننده، فاش نکردن جزئیات رابطه‌شان، از دلایل موفقیت آن‌ها در زندگی بوده است. تا اینکه بالاخره بیانسه و جی‌زی، در سال ۲۰۰۸ میلادی، ازدواج خود را به صورت رسمی ثبت کرده و به تمام جهان اعلام کردند. این دو زوج لحظات خوشی را در کنار هم می‌گذارند و با تولد فرزندانشان، پیوند میان قلب‌هایشان، عمیق‌تر شده است.

آدرس اینستاگرام بیانسه

آدرس اینستاگرام بیانسه

بیانسه نیز همانند اغلب افراد مشهور، در صفحه اینستاگرام، پیج دارد. پیج اینستاگرام خانم بیانسه، ۳۱5 میلیون فالوور دارد و این خواننده، هیچ کسی را دنبال نکرده است. برای دیدن عکس‌های بیش‌تر بیانسه، اطلاع از زمان پخش آهنگ‌ها و دیگر اخبار راجع به بیانسه، می توانید وارد پیج اینستاگرامی این هنرمند شوید. آدرس پیح اینستاگرام بیانسه، Beyonce، است. هم‌چنین در اینترنت نیز، درباره بیوگرافی بیانسه و همسرش جی‌زی، اطلاع زیادی درج شده است که برای آشنایی با این خواننده، می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

سخن پایانی

بیانسه یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین خوانندگان رپر در آمریکا بوده که طرفداران زیادی دارد. در بین طرفداران خانم بیانسه، تعداد زیادی ایرانی نیز، وجود دارد؛ به همین دلیل ایرانیان همواره به دنبال بیوگرافی بیانسه هستند. خانم بیانسه پس از چند سال رابطه با جی‌زی رپر آمریکایی، در سال ۲۰۰۸ میلادی با هم ازدواج کردند.

در این مقاله سعی کردیم بیوگرافی بیانسه و همسرش جی‌زی را برای شما، بازگو کنیم. این دو خواننده معروف، در کنار هم لحظات خوش و آرامی را سپری می‌کنند و یکی از دلایل موفقیت خود را، فاش نکردن اسرار زندگی شخصی خود می‌دانند. خانم بیانسه در اینستاگرام، پیج دارد. هم‌چنین افراد زیادی به عنوان طرفدار، پیج‌هایی برای خانم بیانسه درست کرده‌اند که اخبار لحظه‌ای این خواننده را در آن قرار می‌دهند. اگر جزو طرفداران خانم بیانسه هستید، همین الان پیج او را در اینستاگرام، دنبال کنید.

سخنی با مخاطب

با توجه به استقبال بی‌نظیر کاربران از سایت سلب نیوز، این بار اطلاعات زندگی چهره شناخته شده در دنیای موسیقی، بیانسه را برای شما کاربران همیشگی، جمع‌آوری و در سایت قرار دادیم. سلب نیوز در مقابل انتخاب شما، خود را متعهد می‌داند تا با جمع‌آوری اطلاعات دقیق چهره‌های محبوب ایرانی و خارجی، شما را بیشتر با هنرمندان مورد علاقه‌تان آشنا کند. پیشاپیش از همراهی شما کمال تشکر را داریم.

سوالات متداول

آیا بیانسه خواننده معروف آمریکایی، ازدواج کرده است؟

بله. خانم بیانسه در ۴ آوریل سال ۲۰۰۸ با خواننده معروف آمریکایی شان کوری کارتر، ملقب به جی‌زی، ازدواج کرده است؟

آیا خانم بیانسه اینستاگرام دارد؟

بله. آدرس پیج اینستاگرام این هنرمند، Beyoce است ۳۱۶ میلیون دنبال کننده فعال دارد.

آیا خانم بیانسه فرزند دارد؟

بله. فرزند اول خانم بیانسه در ۷ ژانویه ۲۰۱۲ و دو فرزند دوقلوی او در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۷، به دنیا آمدند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *